|
کدخبر: 186128

ارزش پالایشی یکم چقدر شد

در این گزارش به ارزش روز پالایشی یکم در معاملات امروز بازار سهام پرداخته شده است.

بورس ارزش پالایشی یکم چقدر شد

امروز چهار شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰ و در جریان معاملات بازار سهام ارزش معاملات صندوق پالایشی یکم با رشد روبرو شد، امروز قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۰.۲۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۷۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۸۶ هزار تومان رسید. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزاش ۰۹. ۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۳۳ تومان معامله شد.

امروز نماد پالایش در آخرین روز هفته در مدار مثبت معامله شد و حدود ۰.۲۲ درصد رشد کرد، امروز شپنا از پرتراکنش‌های بازار بود و شپنا، شبریز و شتران با رشد قیمتی مواجه بودند و شبندر با توجه به افزایش سرمایه که اعلام کرده است همچنان ممنوع متوقف است.

در همین راستا و در جریان معاملات آخرین روز بازار سرمایه امروز نماد پالایش در آخرین روز هفته در مدار مثبت معامله شد و حدود ۰.۲۲ درصد رشد کرد، امروز شپنا از پرتراکنش‌های بازار بود و شپنا، شبریز و شتران با رشد قیمتی مواجه بودند و شبندر با توجه به افزایش سرمایه که اعلام کرده است همچنان ممنوع متوقف است.

نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا (رشد ۱.۰۷ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افزایش ۱.۹۳ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) افزایش ۱.۶۱ درصدی را تجربه کردند. شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها