|
کدخبر: 171685

چگونه قیمت دلار بالا و پایین می‌شود؟

محسن رضایی: دولت به مردم بگوید چرا و چگونه قیمت دلار بالا و پایین می‌شود

بانک و بیمه چگونه قیمت دلار بالا و پایین می‌شود؟

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتطار داریم برای مردم گفته شود که چرا و چگونه قیمت دلار بالا و پایین می‌شود؟

 محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز نگرانی از نادیده گرفتن و فراموشی مردم در دعواهای سیاسی و سختی و مشقتی که از بی‌مسئولیتی مدیران بر آحاد جامعه گفت: تحریم‌های طالمانه آمریکا و شرکای غربی آن مشکلاتی را ایجاد کرده است اما دولت هم کشور را دچار خود تحریمی کرده است.

وی خواستار توضیح شفاف دولت درباره علل کاهش و افزایش قیمت دلار و طلا در بازار شد و گفت: انتطار داریم برای مردم گفته شود که چرا و چگونه قیمت دلار بالا و پایین می‌شود؟

رضایی با انتقاد از رفتار برخی از دولتمردان گفت: شما همان گروهی بوده‌اید که وقتی فرزندان این ملت با دست خالی در جبهه‌های جنگ با تمام استکبار می جنگدید ، شما نگران خانواده و فرزندان خود بودید.امروزه ما شاهد هستیم کسانی که از سفره انقلاب بیشتر برخوردار شده‌اند بیشتر طلبکارند. کسانی که برای انقلاب شهید داده‌اند ، جان دادند، مال دادند، سختی‌های اقتصادی و معیشتی را تحمل کردند، نه تنها خود را طلبکار نمی‌دانند که بدهکار انقلاب و نظام می‌داند.

وی افزود: مردم مدیرانی را که طی این سال‌ها ثروت اندوزی کرده‌اند ، مال اندوزی کرده‌اند و تنها به فکر خود بوده‌اند را تحمل نخواهند کرد.

رضایی یادآور شد: امکانات و توانمندی‌های بالقوه و بالفعل در کشور غیرقابل انکار است. اما متاسفانه احساس می‌شود که مدیران به ظرفیت درونی نظام و نیروی مردمی اعتماد و اعتقادی ندارند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

ارسال نظر