|
کدخبر: 209528

بیش از یک میلیون و ۱۵۷ هزار مشترک گاز طبیعی در گیلان

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: با جذب مشترکین جدید در نیمه اول سال جاری، مجموع مصرف کنندگان گاز طبیعی در گیلان به بیش از یک میلیون و ۱۵۷ هزار مشترک رسیده است.

انرژی بیش از یک میلیون و ۱۵۷ هزار مشترک گاز طبیعی در گیلان

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: با گازرسانی و اشتراک پذیری صورت گرفته هم اکنون بیش از ۹۶ درصد خانوارهای روستایی و ۹۹.۹۷ درصد خانوارهای شهری گیلان برخوردار از گاز طبیعی می باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه بالغ بر یک میلیون و ۱۶۰ هزار مشترک در استان گیلان، مصرف کننده گاز هستند، گفت: افزایش روزافزون تعداد مصرف کنندگان گاز، اهمیت رعایت نکات ایمنی گاز را بیش از پیش دوچندان می سازد.

حسین اکبر در همین راستا از همه ادارات و نهاد های مرتبط بویژه صدا و سیما و آموزش و پرورش درخواست کرد تا شرکت گاز را در راه نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سطح جامعه یاری رسانند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه از همه مشترکین گرامی به ویژه مشترکین جدید درخواست کرد تا با رعایت نکات ایمنی از قبیل سرویس و تعمیر وسایل گرمایشی، بررسی باز بودن خروجی دودکش ها و نصب کلاهکH ، پاییز و زمستان امسال را در کنار خانواده در آرامش سپری نمایند.

ارسال نظر