|
کدخبر: 92110

عملیات ساخت بلندترین ساختمان جهان در دبی متوقف شد

منابع آگاه اعلام کردند شرکت اعمار که بزرگترین شرکت ساختمانی در امارات به شمار می‌رود به خاطر شیوع ویروس کرونا فعالیت خود را متوقف کرده است.

گسترش نیوز - با توجه به آنکه شیوع ویروس کرونا بازار مسکن در امارات به خصوص امارت دبی را راکد کرده است منابع آگاه می‌گویند شرکت اعمار که بزرگترین شرکت ساختمانی در امارات به شمار می‌رود فعالیت در پروژه‌های بزرگ خود در دبی را متوقف کرده است.

borjdobai.jpg

به طور کلی بازار املاک و مستغلات دبی طی دهه گذشته به دلیل بحران در اقتصاد جهانی و پایین آمدن قیمت نفت، شاهد عرضه مازاد مسکن و دفتر کار بوده است.

یکی از آسیب‌های جدی شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد دبی این بود که این امارت برگزاری یک نمایشگاه بزرگ را که قرار بود در ماه اکتبر انجام شود برای یک سال به تعویق انداخته است.

چهار منابع آگاه می‌گویند شرکت اعمار کار بر یک پروژه‌ بزرگ ۲۰۰ هزار واحدی در دبی را متوقف کرده است.

این منابع می‌گویند، توقف این پروژه‌ها به معنی توقف ساخت برج کریک هاربر، است که قرار است ارتفاع آن از بلندترین برج جهان، که برج خلیفه در دبی است، نیز بیشتر باشد.

برج خلیفه هم توسط همین شرکت اعمار ساخته شده است.

این شرکت ساختمانی ماه گذشته میلادی اعلام کرده بود که چندین هتل خود را به خاطر شیوع ویروس کرونا موقتا تعطیل کرده و کار بر یک برج لوکس در منطقه اعیان نشین دبی را هم تعلیق کرده است.

منبع: فارس

ارسال نظر