|
کدخبر: 295805

خط و نشان پورابراهیمی درباره بورس

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر در انتصاب اعضای فرابورس تخلفی به ما گزارش شود، به موضوع ورود می‌کنیم.

اقتصاد خط و نشان پورابراهیمی درباره بورس

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به خبری مبنی بر اینکه قرار است عضو برکنار شده هیئت مدیره بورس تهران که به علت کشف دستگاه‌های استخراج بیت کوین در ساختمان بورس محکوم شده، به عنوان یکی از اعضای هیئت پذیرش فرابورس منصوب شود، گفت: اگر چنین تخلفی صورت بگیرد و مدیران مربوطه فردی را که صلاحیت ندارد تایید کنند، حتما از جایگاه نظارتی مجلس به این موضوع ورود خواهیم کرد.

پورابراهیمی افزود: طبیعتاً مجلس شورای اسلامی یک نهاد اجرایی و منصوب کننده نیست و ما مسئولیت قانونگذاری و نظارت را برعهده داریم، لذا از این منظر اگر چنین اتفاقی بیفتد و گزارشی واصل شود، به آن رسیدگی خواهیم کرد.

پس از آنکه شرکت بورس و اوراق بهادار تهران به علت ماینرهای غیرقانونی کشف شده در این شرکت محکوم شد، کمیته رسیدگی به تخلفات سازمان بورس، رئیس و اعضای هیئت مدیره وقت را به سلب صلاحیت دائم از تصدی سمت مدیریت در بورس و تشکل های خود انتظام محکوم کرد.

اما طی روزهای اخیر برخی رسانه‌ها خبر دادند که یکی از اعضای محکوم از این جمع، به عنوان گزینه اصلی عضویت در هیئت پذیرش فرابورس مطرح شده که با واکنش های منفی همراه بوده است.

منبع: تسنیم
  • اخوند ارسالی در

    منشا فساد خودشما هستید

  • علی ارسالی در

    از وقتی این توی اقتصاد اظهار نظر می کنه وضعیت روز به روز بدتر شده.

  • بینام ارسالی در

    توهم برو بابا
    توچندسال پیش هی میگف تی بورس فلان میکنم بهمان میکنم چ غلطی کر دی؟؟؟؟؟؟

  • ایرج ارسالی در

    خاک توی سر دولت و مجلسی که مدیرعامل بورس در ساختمان بورس بیت کوین استخراج میکنن و .....

ارسال نظر