|
کدخبر: 285720

قیمت جدید طلا و سکه در بازار (۵ بهمن)

قیمت طلا و سکه که در چند روز گذشته افزایش قیمت افسارگسیخته‌ای را تجربه کرده بود، امروز پنجم بهمن ۱۴۰۱ در پی ریزش قیمت شب گذشته دلار، در مسیری کاهشی قرار گرفته است.

اقتصاد قیمت جدید طلا و سکه در بازار (۵ بهمن)

امروز قیمت‌ها در بازار طلا و سکه مسیری کاهشی را طی می‌کند. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در لحظه تنظیم این گزارش به دو میلیون و ۳۶ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است. قیمت طلا امروز نسبت به روز گذشته کاهش کمی را تجربه کرده است.

قیمت سکه امامی

قیمت سکه امامی هم امروز با افت مواجه بوده است. قیمت این نوع سکه در حال حاضر به ۲۲ میلیون  و ۷۹۸ هزار تومان رسیده است. این نوع سکه روی قیمت ۲۳ میلیون و ۳۹۶ هزار تومان بازگشایی شده بود. گفتنی است حباب این نوع سکه در حال حاضر سه میلیون و ۱۶۶ هزار تومان است.

قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی در حال حاضر ۲۱ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان است. قیمت این نوع سکه نیز مانند سکه امامی کاهشی و قیمت بازگشایی این نوع سکه ۲۲ میلیون و ۳۰۶ هزار تومان بوده است. در حال حاضر حباب سکه بهار آزادی به دو میلیون و ۸۲۷ هزار تومان رسیده است.

قیمت نیم سکه

قیمت نیم سکه نیز امروز نسبت به نرخ بازگشایی و آخرین نرخ روز گذشته تغییر قیمتی نداشه است و اکنون در سطح ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. گفتنی است حباب نیم سکه اکنون به چهار میلیون و ۲۸۳ هزار تومان رسیده است.

قیمت ربع سکه

امروز قیمت ربع سکه هم در مسیر نزولی گام برمی‌دارد و در حالی که در چند روز گذشته تا ۱۰ میلیون تومان هم رشد داشته اکنون ۹ میلیون تومان قیمت خورده است. اکنون حباب ربع سکه به سه میلیون و ۸۹۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز پنج میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده که نسبت به نرخ روز گذشته تغییری نداشته است. همچنین این سکه کوچک دو میلیون و ۶۵۴ هزار تومان برآورد شده است.

قیمت سکه در چند روز گذشته تا مرز ۲۵ میلیون تومان رسیده بود، اما با کاهش نرخ در بازار دلار این فلز ارزشمند نیز از روز گذشته در مسیر کاهشی قرار گرفته است.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر