|
کدخبر: 235861

قیمت سکه در تکاپوی صعود

قیمت سکه روز پنجشنبه گذشته صعودی بود اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز ۲ بهمن ۱۴۰۰ چگونه پیش بینی کرده اند؟

اقتصاد قیمت سکه در تکاپوی صعود

قیمت سکه در انتهای معاملات نقدی روز پنجشنبه بر مدار صعود قرار قرار گرفت. این فلز گران بهای داخلی روز پنجشنبه توانست ۹۰ هزار تومان بالا برود و بر روی ۱۲ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان قرار بگیرد.

قیمت سکه پشت سرعت گیر طلا

قیمت اونس طلا هم که هفته گذشته تا مرز ۱۸۵۰ دلار پیشروی کرده بود دیشب بر روی ۱۸۳۰ دلار قرار داشت. این اتفاق می تواند به عنوان سرعت گیری برای صعود قیمت سکه در بازار امروز شنبه ۲ بهمن عمل کند.

قیمت دلار عامل صعود قیمت سکه

در حالی که افت قیمت اونس طلا، سکه امامی را به سوی سطوح قیمتی پایین تر هدایت می کند، ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی بالا آمده است و این موضوع انتظارات افزایشی برخی از سکه بازان را بالا برده است. در انتهای هفته ارزش ذاتی سکه به بالای مرز ۱۲ میلیون تومانی قدم گذاشت و تاثیر قابل توجهی در انتظارات صعودی بازار داشت. عامل اصلی صعود ارزش ذاتی سکه،‌ بالا آمدن قیمت دلار در بازار داخلی بود که به سوی مرز ۲۸ هزار تومانی جهش کرد. به نظر می رسد که در صورت شکست مرز ۲۸ هزار تومانی، سکه به افت قیمت اونس طلا حتی چندان توجهی نکند.

اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز ۲ بهمن ۱۴۰۰ چگونه پیش بینی کرده اند؟

نزول قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در معاملات پشت خطی روز گذشته تا مرز ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیشروی کرد اما در نهایت بر روی ۱۲ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی چهارشنبه شب گذشته ۶۰ هزار تومان کاهش را نشان می دهد.

قیمت سکه در معاملات پشت خطی چهارشنبه شب بر روی۱۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان قرار داشت.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها