|
کدخبر: 134680

سکه امروز چقدر گران شد؟

بهای سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (شنبه ۲۴ آبان) با افزایش حدود ۲۶۹ هزار تومانی، با رقم ۱۳ میلیون و ۹۳۱ هزار تومان قیمت خورد.

اقتصاد سکه امروز چقدر گران شد؟

ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی بدون تغییر، هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع ‌سکه با کاهش ۵۰ هزار تومانی، به ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با افزایش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز معاملاتی گذشته، ‌ ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار با کمی افزایش،  به مبلغ یک ‌میلیون و ۲۲۳ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته شد.

انس جهانی طلا نیز امروز با افزایش محدود نسبت به روز معاملاتی به قیمت هزار و ۸۹۰ دلار معامله شد.

در ۲ هفته اخیر نوسانات ارزی و سیر نزولی قیمت ارز آغاز شد و روی بازار سکه و طلا نیز تاثیرگذار بود اما قیمت طلا، سکه و ارز در بازار طی روزهای پایانی هفته گذشته با افزایش نسبی همراه شد و امروز انس جهانی نیز اندکی افزایش یافت.

در روزهای اخیر، سکه بین کانال ۱۲ میلیون و ۱۳ میلیون تومانی در نوسان بوده است. 

ایکه اوایل هفته گذشته در بازارهای جهانی شاهد کاهش قیمت طلا بودیم و ثبت بزرگترین ریزش قیمت طلا در هفت سال اخیر رخ داد که فعالان بازار،  این کاهش قیمت را ناشی از اعلام خبر ساخت واکسن کووید ۱۹ اعلام کردند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها