|
کدخبر: 237567

وزیر آموزش و پرورش: پیگیر طرح تحولی رتبه بندی معلمان هستم

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در توئیتی به طرح تحولی رتبه بندی معلمان اشاره کرد و در این باره نوشت: پیگیر این طرح هستم و خود را موظف به پیگیری تا حصول نتیجه می‌دانم.

آموزشی وزیر آموزش و پرورش: پیگیر طرح تحولی رتبه بندی معلمان هستم

وزیر آموزش و پرورش در این پیام توئیتری خود افزود: با حمایت معلمان خدوم و صبور مجدانه پیگیر طرح تحولیِ رتبه‌بندی معلمان هستم وخود را موظف به پیگیری تا حصول نتیجه می‌دانم.

وی تصریح کرد: اطمینان دارم که با اهتمام دولت مردمی، نظر مساعد مجلس انقلابی و همراهی شورای  نگهبان، جامعه معلمی به‌زودی طعم شیرین اجرای این طرح را خواهد چشید.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس پیشتر از رفع برخی ایرادات شورای نگهبان در مورد نظام رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: بخشی از ایرادات شورای نگهبان که نیاز به بحث کارشناسی بیشتر داشت، به کمیته آموزش و پرورش کمیسیون ارجاع شد.

 

منبع: ایرنا
  • محمد ارسالی در

    انجام نمیشه .چون فرهنگیان هیچ ابزار قدرت ی در دست ندارن و مسولین ترسی از معلمان ن دارند. اگر احساس ترس داشتند خیلی وقت پیش انجام میدادند و اصلا به مجلس هم نمیفرست ادن .
    الانم مجلس با صدها نماینده ک ه مردم انتخاب کردن تصویب میشه و بعدش هفت ا نماینده شورای نگهبان رد میشه .
    پ س اگر این هفت نفر علامه دهر هستند اون چن دصد نماینده با اون حقوق های نجومی برای چ ی هستن . خو این هفت نفر همه کارا را انجا م میدن لازم به مجلس نیست .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها