|
کدخبر: 7929

شرط بازارسازی برای بازی‌های موبایلی

یک تولیدکننده بازی‌های دیجیتالی معتقد است رعایت استانداردهای بین‌المللی و تبلیغات، نقش مهمی در ایجاد بازارهای بین‌المللی برای بازی‌های موبایلی دارند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، مهدی نیازی در گفت‌وگو با «گسترش تجارت» در بیان چالش‌ها و فرصت‌های تولید بازی‌های دیجیتالی در ایران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مزایای بازار فروش در حوزه بازی، امکان صادرات آن در کوتاه‌مدت است.

نیازی ادامه داد: یک بازی‌ساز به راحتی می‌تواند با رعایت استانداردهای از پیش‌تعیین‌شده بین‌المللی، بازی‌های خود را در مارکت‌هایی مانند گوگل‌پلی به فروش بگذارد.

وی یادآوری کرد: البته برای موفقیت در گوگل‌پلی هم فقط ورود به این مارکت کافی نیست و باید روی تبلیغات مانور داد تا بتوان مخاطبان را به سوی محصولات خود جلب کرد.

نیازی با بیان اینکه بازار بازی، بازاری آزاد و بی‌مرز است که می‌توان در آن به راحتی رشد کرد، افزود: حضور در بازار آزاد و چالشی، می‌تواند یک فرصت باشد و بازی‌سازان را وادار به افزایش کیفیت کند اما اینکه می‌توان به طور مستقیم محصولات را روی موبایل مارکت‌های بومی یا جهانی فرستاد، راهی برای رقابت آزاد به شمار می‌آید.

این تولیدکننده بازی‌های دیجیتالی تاکید کرد: بازی‌سازان ایرانی بیشتر در حوزه بازی‌های اندرویدی فعالیت دارند و به دلیل تخصصی بودن بازی‌های سیستم عامل iOS هنوز نتوانسته‌ایم به‌طور مطلوبی به این حوزه وارد شویم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها