|
کدخبر: 58342

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید داد:

ممنوعیت خروج کالاهای اساسی همچنان پابرجاست

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که ممنوعیت خروج کالاهای اساسی همراه مسافر حتی در حد نیازهای شخصی، مربوط به یکسال قبل بوده و این مسئله طی این مدت بارها مورد تاکید قرار گرفته است.

گسترش‌نیوز : اخیراً به نقل از یکی از مسئولان ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ممنوعیت خروج کالاهای اساسی همراه مسافر و حتی در حد نیاز شخصی از کشور خبر داده شد.

اما علی مویدی رئیس این ستاد، درباره این خبر اینگونه واکنش نشان داد که این ممنوعیت برای خروج کالاهای اساسی از کشور مربوط به یکسال گذشته است و طی این مدت این مسئله بارها مورد تاکید قرار گرفته است که مسافران حتی برای نیاز شخصی خودشان هم نمی‌توانند کالاهای اساسی را از کشور خارج کنند.

وی افزود: در زمینه قاچاق خروجی گزارش خاصی از خروج کالاهای اساسی از کشور طی یکسال گذشته نداشته‌ایم و اگر هم مواردی در برخی کالاهای اساسی گزارش شده، جزئی بوده و مورد پیگیری قرار گرفته است.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در زمینه گندم نیز باید گفت که تاکنون هیچ گزارشی از خروج و قاچاق گندم نداشته‌ایم و برخی شایعات مطرح شده در این زمینه تکذیب می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظر