|
کدخبر: 47376

رئیس اتحادیه تلفن همراه در گفت‌وگو با گسترش نیوز خبر داد:

آشنایی با تعمیرگاه‌های مجاز موبایل با یک کلیک

رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری و تلفن همراه گفت: سایت اتحادیه لوازم صوتی و تصویری و تلفن همراه راه‌اندازی شده و مردم از این پس می‌توانند با مراجعه به این سایت ضمن آشنایی با تعمیرگاه‌های مجاز، تلفن‌های خود را برای تعمیر به مراکز معتبر و امن بسپارند.

مهدی محبی در گفت‌وگو با گسترش‌نیوز درباره جزییات سایت اتحادیه لوازم صوتی و تصویری و تلفن همراه گفت: از این پس همه افراد با مراجعه به وب‌سایت ttu.ir می‌توانند با لیست تعمیرگاه‌های مجاز تلفن همراه و تلفن ثابت، واقع در هر یک از مناطق شهرداری تهران، آشنا شوند و با جست‌وجو در این سایت به آدرس دقیق این تعمیرگاه‌ها دسترسی پیدا می‌کنند.

mobile.jpg

وی افزود: مردم با استفاده از اطلاعات تعمیر‌گاه‌ها در این وب‌سایت دیگر لازم نیست تلفن همراه خود را به تعمیرگاه‌های متفرقه ببرند و از این طریق می‌توانند از تعمیر نامطلوب و غیر صحیح تلفن همراه خود جلوگیری نمایند. رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری و تلفن همراه بابیان اینکه هم‌اکنون افرادی که ورود و خروج از مرزهای کشور نداشته‌اند هم می‌توانند گوشی ثبت کنند، گفت: درحال‌حاضر مشکلی در بازار خریدوفروش تلفن همراه وجود ندارد و آرامش در بازار حاکم است.

محبی با اشاره به اینکه هنوز برای ثبت گوشی‌های مسافری در سال ۹۸ تصمیمی اتخاذ نشده است گفت : قرار است جلسه‌ای برگزار شود تا در آن جلسه درباره این موضوع تصمیم‌گیری دقیقی اتخاذ شود.

رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری و تلفن همراه اجازه ثبت سفارش تلفن‌ همراه و واردات آن برای همه واردکنندگان را بهترین راهکار برای مدیریت بازار تلفن‌ همراه در شرایط فعلی عنوان کرد و تصریح کرد: اگر همه واردکننده‌ها بتوانند دلار موردنیاز خود برای واردات تلفن‌ همراه را در اختیار بگیرند و تلفن همراه وارد کشور کنند، تلفن‌های همراهی که به فروش می‌رسد خدمات پس از فروش هم داشته باشد، هم فروشندگان و هم مردم به راحتی به فروش و خرید خود می‌پردازند.

وی با تأکید بر اهمیت وجود مراکز خدمات پس از فروش، ادامه داد: با فعالیت مراکز خدمات پس از فروش، چنانچه تلفن‌ همراهی خراب شود، صاحب آن می‌تواند بدون دغدغه تلفن خود را به مراکز خدمات پس از فروش بسپارد و از تعمیر مطلوب تلفن‌ همراه خود آسوده‌خاطر باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها