|
کدخبر: 47268

در آستانه آغاز سال نو رخ داد؛

روایت قصه، هنر و گوهر در رونمایی کلکسیون «پارتیه مظفریان»

در آستانه سال نو، جمعی از شخصیت‌های فرهنگی، هنری و سیاسی، دست‌اندرکاران صنعت طلا و جواهرسازی و نیز علاقه‌مندان به هنر-صنعت طلا و جواهر ایران گرد آمدند تا آئين رونمایی از کلکسیون جدید پارتیه مظفریان برگزار شود.

گسترش‌نیوز: مجموعه جواهرات پارتیه مظفریان با پیشینه‌‌ای بیش از ۱۷۰ سال فعالیت در عرصه هنر صنعت طلا و جواهر ایران امروز برای حفظ ارزش‌های هنر سرزمین عزیزمان و کشف و پرورش استعدادهای جوان و رشد و تعالی آنان با عزمی راسخ پا در مسیر فرصت‌سازی و اشتغال‌زایی برای هنرمندان جوان کشورمان نهاده و با حمایت و عرضه تولیدات فاخر هنری که به‌دست توانمند این جوانان هنرمند خلق شده، همچون سنوات گذشته و پیشینه درخشان خود در آسمان هنر صنعت طلا و جواهر ایران می‌درخشد.

mozafarian3.JPG

مدیرعامل گالری طلا و جواهرات پارتته مظفریان که نگاهش باهم صنفی‏‌های خود کمی متفاوت است، در حاشیه این رونمایی در مورد دانش‌محور بودن مجموعه پارتیه مظفریان گفت: من نیامده‏‌ام خود را در کنار کارآفرینان بزرگ قرار بدهم. هدفم این است با افرادی کار کنم که هم‌نظر و همراه من هستند و تمایل به رشد و فراگیری دارند. در این مجموعه، هر کس در کاری که انجام می‌دهد، متخصص و تحصیل‌کرده است. همه محقق و پیشرو هستند. مشکلات و موانع را می‏‌بینیم و از آنها عبور می‏‌کنیم.

محمدرضا مظفریان در مورد کارآفرینی شرکت پارتیه مظفریان اظهارکرد: خیلی از همکارانی که در مجموعه فعالیت دارند چند ماه قبل شاید تفاوت طلا و نقره را نمی‏‌دانستند. در مجموعه ما، هم‌زمان با کار، آموزش هم داده می‌شود و هرکس موظف است در زمینه‎ای که علاقه و استعداد دارد، آموزش ببیند. ما در این گروه، افراد ضعیف نداریم. مدیریت شرکت هرمی نیست و کسی در راس قرار ندارد، مدیریت دورانی است. تمام بخش‌های شرکت در طراحی، ساخت، تبلیغات، روابط عمومی، فروش، مدیریت در یک سطح هستند و همه باهم در ارتباط هستند.

mozafarian1.JPG

مدیر اجرایی مجموعه جواهرات پارتیه مظفریان نیز با تاکید بر اینکه حمایت و معرفی هنر فاخر ایرانی توسط دستان توانمند هنرمندان جوان این سرزمین و همچنین صنعت طلا و جواهر و صنایع‌دستی و ایجاد بستری مناسب برای اشتغال هنرمندان و جوانان کشورمان از مهم‌ترین اهداف پارتیه مظفریان است گفت: مجموعه پارتیه یک خانواده بزرگ است که هر کس چه در داخل مجموعه و چه بیرون، عضوی از این مجموعه است. اگر در شرکت پارتیه، صحبت از طرح و ایده‌ای می‌شود به‌صورت علمی در مورد آن تحقیق و پژوهش صورت می‌گیرد. ما در مجموعه در زمینه‏‌های مختلف این صنعت تغییرات ملموسی بر پایه دانش و مهارت ایجاد کرده‏‌ایم و با اطمینان به شما می‏‌گویم اگر نمونه‌های طلا و جواهر را قبل و بعد از حرکت ما نگاه کنید، تاثیرگذاری این حرکت را احساس خواهید کرد. امروز و با این زمان کوتاه شروع فعالیت، در جایگاهی قرار گرفته‏‌ایم که به دست‌یابی به این هدف امیدوارتر شده‏‌ایم.

mozafarian.JPG

مهدی نجم‌آرا در مورد هدف شرکت و همچنین نوآوری در طراحی گفت: تولیدات ما محتوا و ریشه ایرانی دارد که برای معرفی هنر فاخر ایرانی در جواهرسازی برگزیده‌ایم. در زمینه حمایت و ایجاد فرصت و اشتغال‌زایی برای جوانان، علاقه‌مندان و هنرمندان قدم‌های خوبی برداشته‌ایم و در طراحی و ساخت هم تغییراتی رخ داده که امروز کمتر کسی باور می‌کند در ایران چنین کارهایی با این ظرافت ساخته شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها