|
کدخبر: 46812

انتخابات اتاق بازرگانی تهران در جریان است

مشارکت بالای بخش خصوصی/ آرا صبح اعلام شد

ابراهیم بهادرانی، رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تعداد رأی‌دهندگان تا ساعت ۹ و نیم (یک ساعت و نیم پس از شروع انتخابات) را ۲۷۴ نفر اعلام کرد.

گسترش‌نیوز : بهادرانی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۴هزار و ۹۰۰ نفر از اعضای اتاق تهران قادر به مشارکت در نهمین دوره انتخابات اتاق هستند، افزود: ۲۷۴ نفر از اعضای اتاق تهران با حضور در محل هتل لاله اقدام به رأی‌دهی کرده‌اند.

otaghtehran.jpg

او ادامه داد: پس از اعلام انصراف تعدادی از نامزدها اکنون ۱۵۰ نفر به‌عنوان نامزد نهایی این دوره از انتخابات شناخته می‌شوند و بر اساس بررسی اتاق ایران، ۱۴ هزار و ۹۰۰ نفر از اعضای اتاق تهران می‌توانند رأی دهند. در واقع نام ۱۵۰ کاندیدا در دستگاه‌های رأی‌گیری ثبت شده و رأی‌دهندگان و دارندگان کارت بازرگانی و عضویت می‌توانند رأی خود را به نام آنها اعلام کنند. بهادرانی با بیان اینکه برخورداری از کارت بازرگانی به مدت ۱۲ ماه مستمر و کارت عضویت به مدت ۱۸ ماه مستمر به‌عنوان شرایط رأی‌دهندگان تعیین شده است، ادامه داد: آن دسته از اعضای اتاق تهران که کارت عضویت و بازرگانی آنها از این نظر دارای ایراد است و کسانی که دارای کارت هستند اما کارتشان به دلیل عدم پرداخت بدهی مالیاتی و بیمه‌ای تمدید نشده، نمی‌توانند در این انتخابات مشارکت داشته باشند. نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در محل هتل لاله تهران در حال برگزاری است. این انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

منبع: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق تهران.

ارسال نظر