|
کدخبر: 45779

با حکم مودودی انجام شد؛

دو انتصاب جدید در سازمان توسعه تجارت

سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران طی احکامی، مدیر کل دفتر حوزۀ ریاست، بازرسی و ارزیابی عملکرد و همچنین معاون این دفتر را منصوب کرد.

گسترش‌نیوز : محمدرضا مودودی، طی حکمی، سهراب سلیمی را به عنوان مدیر کل دفتر حوزۀ ریاست، بازرسی و ارزیابی عملکرد منصوب کرد.

سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران در حکم سهراب سلیمی، ایجاد هماهنگی مؤثر با معاونان و مدیران کل در راستای تسهیل روند اجرایی و پیشبرد اهداف سازمان، مدیریت، هماهنگی و تنظیم برنامه‌های مربوط به سفرها، سخنرانی‌ها، بازدیدها و جلسات داخلی و خارجی و هماهنگی امور رایزنان را به عنوان بخشی از وظایف مدیر کل دفتر حوزۀ ریاست، بازرسی و ارزیابی عملکرد برشمرده است.

مرتضی دیلان نیز به سمت معاون مدیر کل حوزه ریاست، بازرسی و مدیریت عملکرد و دبیر و نمایندۀ ریاست کل سازمان در کمیتۀ مقابله با تحریم و توسعه تجارت خارجی کشور منصوب شد که تجزیه و تحلیل و ارزیابی عملکرد سازمان و ارائه پیشنهادهای لازم به مسئولان ذیربط و دریافت و پیگیری شکایات مرتبط با واحدها و کارکنان سازمان و ابلاغ مصوبات ریاست کل به واحدهای مربوطه و بررسی و پیگیری موارد تا حصول نتیجه و پاسخگویی و ارائه خدمات صادقانه و شفاف بخشی از مسئولیت‌های ذکر شد در حکم وی است.

گفتنی است، سلیمی پیش از این مدیر کل دفتر اطلاع رسانی تجاری و دیلان نیز رایزن بازرگانی ایران در کنیا بوده است.

ارسال نظر