|
کدخبر: 45504

آغاز توزیع دوباره گوشت تنظیم بازار + قیمت

موجودی سایت‌های تنظیم بازاری که قرار بود از حضور مردم در صف برای خرید گوشت‌های تنظیم بازاری جلوگیری کند دو ساعته تمام شد اما بر اساس اطلاعیه‌ای که در یکی از فروشگاه‌های اینترنتی آمده است از فردا ۲۳ بهمن دوباره این توزیع آغاز می‌شود.

گسترش نیوز: موجودی سایت‌های تنظیم بازاری که قرار بود از حضور مردم در صف برای خرید گوشت‌های تنظیم بازاری جلوگیری کند دو ساعته تمام شد. بر اساس اطلاعیه‌ای که در یکی از فروشگاههای اینترنتی آمده است از فردا ۲۳ بهمن دوباره این توزیع آغاز می‌شود.

GOSHT.jpg

بنابراین گزارش در گزارش یکی از فروشگاههای اینترنتی توزیع گوشت تنظیم بازاری به نام مسترقصاب آمده است: در راستای همکاری با سازمان پشتیبانی امور دام کشور از تاریخ ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ جهت رفاه حال مصرف‌کنندگان فروش و توزیع گوشت تنظیم بازاری و تحویل درب منزل آغاز می‌شود.

در باره شرایط خرید محصولات تنظیم بازاری آمده است که ثبت کدملی و کد پستی در زمان ثبت سفارش الزامی و سهمیه هر کدملی ماهانه بین ۲ الی ۴ کیلوگرم است. هزینه حمل محصول به درب منزل در تهران نیز ۵ هزار تومان عنوان شده است.

بنابراین گزارش در سایتهای دیگری نیز که اقدام به توزیع محصولات پروتئینی تنظیم بازاری می‌کند عنوان "فاقد برنامه توزیع" برای محصولات تنظیم بازاری درج شده است و فروشگاه اینترنتی نیز که تحت عنوان یخچال قرار بود اقدام به توزیع این محصولات کند، فعالیتی ندارد.

بنابراین گزارش گوشت‌های غیر تنظیم بازاری هم در روی این سایت‌ها به فروش می‌رسد. نرخ گوشت گوساله مخلوط ۸۴ هزار تومان، ران یک کیلو گرمی گوساله ۷۶ هزار تومان است.

قیمت هر کیلوگرم گوشت آبگوشتی۶۲،۸۶۷تومان، خورشتی گوسفندی ۱۴۷،۰۰۰تومان، دنبه گوسفندی ۳۶،۰۰۰ تومان، راسته با استخوان گوسفندی۸۷،۱۵۰تومان، راسته مغز گوسفندی۱۸۰،۰۰۰تومان، ران گوسفندی ۱۰۷،۸۰۰تومان، سردست گوسفندی ۹۰،۲۰۰تومان، شقه گوسفندی۸۷،۱۵۰تومان، قلوه گاه گوسفندی ۶۲،۴۰۰تومان، ماهیچه گوسفندی ۱۱۶،۶۰۰تومان، چرخ کرده گوسفندی ۹۴،۳۰۰تومان، کف دست گوسفندی ۱۰۷،۸۰۰تومان و گردن گوسفندی ۸۴،۷۰۰تومان است.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها