|
کدخبر: 45172

فروش کاهوی ۱۵ هزار تومانی قانونی است؟

رئیس اتحادیه بار فروشان البرز گفت: میوه‌فروشان سطح شهر اجازه دارند فقط تا ۳۰ درصد گران‌تر از میادین میوه تره بار اقلام خود را بفروشند.

سیف‌الله عسکرخانی در واکنش به اخبار مربوط به افزایش نرخ کاهو، ضمن رد وجود کاهوهای ۱۵ هزار تومانی گفت: فروش کاهو ۱۵ هزار تومانی واقعیت ندارد و اگر هم چنین قیمتی وجود داشته باشد مربوط به شیطنت و یا بی‌انصافی برخی میوه فروشان سطح شهر است که بیش از ۳۰ درصدی که باید به نرخ محصولات خود اضافه کنند اقدام به فروش کرده‌اند.

وی در خصوص نرخ کاهو در میادین میوه و تره بار اظهار کرد: درست است که کاهو و برخی صیفی‌جات به دلیل وقوع سیل در جنوب به خصوص خوزستان افزایش نرخ داشته اما این افزایش زیاد نیست.

عسکر خانی اعلام کرد: نرخ هر کیلو کاهو در میادین از ۴ هزار و ۵۰۰ تومان شروع می‌شود و در نهایت برای عالی‌ترین و بهترین کاهو موجود در بازار هر کیلو هشت هزار تومان تعیین شده است.

رئیس اتحادیه بارفروشان البرز در ادامه از کاهش نرخ گوجه فرنگی خبر داد و گفت: در این شرایط حتی شاهد کاهش نرخ در گوجه فرنگی بوده‌ایم که در میادین با ۵۰۰ تومان کاهش نرخ به مبلغ سه هزار ۸۰۰ تا چهار هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد، نرخ خیار هم کیلویی چهار تا ۵ هزار تومان است.

عسکر خانی در پایان اظهار کرد: در نرخ میوه تغییرات ناگهانی و یک شبه تقریباً وجود ندارد و قیمت‌ها در نهایت با تغییرات ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان تغییر همراه است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر