|
کدخبر: 44292

فروش پسته ۷۰ هزار تومانی برای شب عید

مدیرعامل فروشگاه شهروند از عرضه پسته همزمان با فرارسیدن سال نو، ۷۰هزار تومان زیر نرخ بازار در مراکز فروش شهروند خبر داد.

گسترش‌نیوز : مسعود سریع القلم با اشاره به مشکل تامین گوشت قرمز در کشور، گفت: ما درحال‌حاضر در زمینه تامین گوشت سفید، مانند مرغ هم مشکل داریم و از دولت خریده و با ۸هزار و ۷۰۰تومان عرضه می‌کنیم. دلیلش هم کمبود نهاده‌های دامی است.

وی ادامه داد: در بحث تامین کالاهای سوپرمارکتی تابع اقتصادکشوریم و باید کالا باشد که عرضه کنیم.درحال‌حاضر با افزایش نرخ برنج ایرانی، از شرکت بازرگانی دولتی برنج هندی می‌خریم و می‌فروشیم. از آنجایی که درآمد مردم کم شده، استقبالشان از برنج هندی و گوشت و مرغ تنظیم بازار افزایش پیدا کرده است.

سریع‌القلم همچنین گفت: به همکارانم گفته‌ام که برای تامین کالا تولیدکننده اصلی را پیدا کنند، تا با از بین بردن واسطه نرخ کالا کاهش پیدا کند. برای مثال برای نوروز امسال، پسته را از تولیدکننده خواهیم خرید که در این صورت قطعا ۷۰هزار تومان از سطح بازار در یک کیلو ارزان‌تر خواهد بود. البته نرخ بالای پسته به دلیل خشک‌سالی است.

مدیرعامل فروشگاه شهروند همچنین با اشاره به دوره‌ای که ناگهان برخی اقلام در بازار کم شد، اظهار کرد: در این دوره ما با پیش‌بینی که داشتیم، انبارهایمان را قبل از بروز کمبود، پر کردیم و در نتیجه در آن دوره مردم با مراجعه به فروشگاه ما هیچ‌گاه احساس کمبود نکردند.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها