|
کدخبر: 42501

ورود سپاه و ارتش در مبارزه با قاچاق کالا

جانشین فرمانده انتظامی گفت: نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران در موضوع مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر با نیروی انتظامی همکاری خواهند کرد.

گسترش‌نیوز : سردار ایوب سلیمانی افزود: درباره این موضوع در نشست امشب با رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح در بندرعباس مذاکره شد و موافقت ایشان در این زمینه جلب شد و در آینده نزدیک این همکاری درعمق دریا و ساحل عملیاتی می‌شود.

وی تصریح کرد: برای ارتقای سطح امنیت و مقابله جدی با قاچاق کالا و سوخت و مواد مخدر با سازمان‌های مختلف نشست‌های هماهنگی برگزار شده تا اقدام ضربتی و موثر در این حوزه‌ها داشته باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی خاطرنشان کرد: پرچمدار و مسوول مستقیم و قانونی مبارزه با قاچاق، نیروی انتظامی است و سایر قوای مسلح نیز به ناجا کمک خواهند کرد.

سردار سلیمانی ادامه داد: در قاچاق سوخت سه نقطه گلوگاهی وجود دارد که یکی از آنها مبادی بارگیری و دیگری مسیر تردد سوخت قاچاق و در نهایت مقصد تحویل سوخت در دریاست که در تمام این حوزه‌ها نیروی انتظامی اشراف دارد و تاکنون نیز دستاوردهای خوبی داشته‌ایم و در امسال کشف سوخت قاچاق 200 برابر افزایش یافته است.

وی یاد آور شد: در بحث قاچاق کالا دو محور وجود دارد که یکی از آنها حمایت، پشتیبانی و زمینه سازی‌های دشمنان است و از سوی دیگر افرادی با وجود مشکلات اقتصادی هموطنان فقط به دنبال مطامع اقتصادی خود هستند که نیروی انتظامی با تمام توان با آنها مقابله می‌کند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر