|
کدخبر: 35485

قیمت تخم‌مرغ هم افزایش یافت + جزئیات

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی گفت: اتحادیه تا اطلاع ثانوی هیچ نرخی برای مرغ اعلام نمی‌کند و واحد‌های صنفی موظف هستند بر اساس فاکتور فروش و با سود ۱۰ درصد مرغ را عرضه کنند.

گسترش نیوز: تعیین قیمت مرغ بر اساس فاکتور در خرده فروشی‌ها/ هر شانه تخم‌مرغ به ۲۰ هزار تومان رسیدمهدی یوسف خانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان درباره قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: واحد‌های صنفی مرغ را بالاتر از قیمتی که ستاد تنظیم بازار اعلام کرده خریداری می‌کنند و نمی‌توانند با قیمت اعلام شده از سوی دولت مرغ تهیه کنند. به همین دلیل هیچ نرخی از سوی اتحادیه اعلام نخواهد شد و به واحد‌های صنفی اعلام شده بر اساس فاکتور، سود ۱۰ درصدی را اعمال و به مصرف‌کننده عرضه کنند.

egg1.jpg

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی گفت: امروز واحد‌های صنفی مرغ را با قیمت ۹ هزارو ۸۰۰ تومان خریداری کردند که آن را با سود ۱۰ درصد به فروش می‌رسانند.

یوسف خانی خاطرنشان کرد: قیمت ۸ هزار و ۱۷۵ تومان که ستاد تنظیم بازار اعلام کرد کارشناسی نبود و طبق گفته معاون وزیر جهادکشاورزی احتمالا در این قیمت تجدید نظر خواهد شد.

وی درباره قیمت تخم‌مرغ هم نیز اظهار کرد: هر شانه تخم‌مرغ در بازار با قیمت ۲۰ هزار تومان در واحد‌های صنفی به فروش می‌رسد و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

یوسف خانی درباره علت افزایش قیمت تخم‌مرغ خاطرنشان کرد: افزایش قیمت نهاده‌ها و کمبود تولید و وجود تقاضا موجب افزایش قیمت در سطح بازار شده است. اگر دولت تخم‌مرغ تنظیم بازاری توزیع نکند قیمت همچنان افزایش می‌یابد.

منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها