|
کدخبر: 33527

استقبال گسترده مردم از کمپین #من_نمیخرم

کمپین# من_نمیخرم که از صبح امروز در فضای مجازی شکل گفته در حال ترند شدن است.این کمپین در راستای جو روانی و التهاب بازار ارز،سکه و اتومبیل شکل گرفته است.

گسترش نیوز: فضای روانی به وجود آمده در بازار طی یک ماه اخیر باعث رشد افسار گسیخته قیمت‌ها شده اما برخلاف رفتار طبیعی بازار که با افزایش قیمت‌ها تقاضا کاهش پیدا می‌کند، عده سود جو با هجوم به بازار این اجناس موجب افزایش تقاضا و تشدید افزایش قیمت‌ها شده‌اند و بازار‌های پولی دچار حباب کرده‌اند به شکلی که در یک روز شاهد افزایش چند میلیونی نرخ خودرو هستیم.

در همین راستا از صبح امروز در فضای مجازی کمپینی تحت عنوان # من نمیخرم شکل گرفته است که براساس آن تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی در اینستاگرام و توییتر با قرار دادن تصاویری در صفحات خود اعلام می‌کنند که تا یک ماه طلا، اتومبیل و اجناسی که ناعادلانه گران شده‌اند را خریداری نمی‌کنند تا سودجویان مجبور به عقب نشینی شوند.

علی کریمی بازیکن و مربی مطرح فوتبال ایران از جمله نخستین افرادی بود که این کمپین را راه‌اندازی کرد.پس از آن بازیگران و افراد صاحب نام فعال در شبکه‌های مجازی نیز با اشتراک پست علی کریمی به این کمپین پیوسته‌اند.

mannemikharam.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها