|
کدخبر: 33074

اعتصاب کامیون‌داران به هندوانه رسید

رییس اتحادیه بار فروشان گفت: اعتصاب کامیون‌داران شیراز باعث کمبود هندوانه در میدان میوه و تره‌بار تهران شده است. زیرا بیشترین حجم هنداونه مورد نیاز تهران از شهر کازرون استان فارس تامین می‌شود.

گسترش نیوز : یک هفته‌‌ای از اعتصاب کامیون‌داران شیراز می‌گذرد و باوجود اظهار نظر برخی مسئولان وزارت راه و شهرسازی مبنی بر پایان اعتصاب، همچنان این روند ادامه دارد. توقف جابه‌جایی بار از این استان سبب ایجاد برخی مشکلات در دیگر شهرها شده است.

حسن صابري هرندي با بیان اینکه اعتصاب کامیون‌داران باعث کمبود هندوانه در میدان اصلی میوه و تره بار تهران شده است، افزود: هندوانه همواره در ماه مبارک رمضان زیاد مصرف می‌شود و از آنجایی‌که بیشتر هندوانه مورد نیاز تهران از شیراز تامین می‌شود توقف روند جابه‌جایی حمل این میوه مشکلاتی را در بازار ایجاد کرده است.

به گفته این فعال اقتصادی؛ کمبود عرضه میوه در میدان باعث شد که قیمت این محصول در بازار کیلویی ۸۰۰ تومان گران شود.

وی با اشاره به ضرر کردن کشاورزان، گفت: در این بین بیش از هر کسی کشاورزان متضرر شده‌اند چراکه بار آنها به اصطلاح روی زمین مانده است و نمی‌توانند آن را بفروشند و به دست مصرف‌کنندگان نهایی برسانند.

این مسئول صنفی در پایان بیان کرد: من امیدوار هستیم که مشکلات کامیون داران مرتفع شود و مسئولان به قول‌هایی که به آنها داده‌اند پایبند باشند تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی در کشور نباشیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها