|
کدخبر: 32716

شمارش معکوس انتخابات اتاق اصناف تهران آغاز شد:

معرفی کاندیدهای اتاق اصناف تهران/۱

انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف تهران دوشنبه ۳۱ اردیبهشت، برگزار خواهد شد در این انتخابات ۲۶ نفر از روسای صنفی شرکت کردند. در ادامه تلاش داریم که این کاندیدها را معرفی کنیم.

گسترش نیوز : علی توسطی در سال ۱۳۴۶ در استان مرکزی متولد شد. وی علاقه زیادی به نظریات اجتماعی داشت از این‌رو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته علوم اجتماعی به تحصیل پرداخت.

tavasoti-a.jpg

اما علاقه وی به دنیای نظر باعث نشد که از شغل خانوادگی خود-خرید و فروش ماشین‌آلات صنعتی- روی برگرداند.-به همین دلیل در دانشگاه علوم تحقیقات تهران مهندسی کشاورزی خواند و در نهایت دکتری(phd) توسعه را از همین دانشگاه دریافت کرد. اما تدریس در این رشته باعث نشد که وی از تحقیق و پژوهش در زمینه اجتماعی روی برگرداند.

توسطی در سال ۱۳۸۷ به عنوان ریاست اتحادیه فروشندگان ماشین‌آلات کشاورزی صنعتی، ساختمانی و لوازم یدکی کشاورزی.منتخب شد. وی از ابتدای تشکیل اتحادیه کشوری ریاست اتحادیه ماشین‌آلات را برعهده گرفت تا اینکه این اتحادیه در سال ۹۳ از متن قانون نظام صنفی حذف شد.

درحال‌حاضر وی رئیس کمیسیون ارتباطات اصناف است به باور وی اقتصاد با رو آوردن به تولید واقعی می‌تواند خود را از این بحران نجات دهد.

ابراهیمی‌نیا در یک نگاه

خسرو ابراهیمی‌نیا در سال ۱۳۳۱ در شهر تهران متولد شد وی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته حقوق تحصیل کرد و هم اکنون دانشجوی دکتری(phd) در رشته حقوق است.

ebrahiminiya.jpg

وی ۴۷ سال است که در فعالیت صنفی خود را آغاز کرده است و از سال ۷۰ وارد فعالیت اقتصادی خود را در حیطه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس آغاز کرد. وی هم اکنون عضو هیات مدیره اتاق اصناف تهران است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها