|
کدخبر: 31895

غیب شدن رانندگان در روزهای بارانی/ بارش بیشتر انصاف کمتر‍!

رئیس اتحادیه موسسات توریستی و خودروی کرایه تهران گفت: آژانس‌های تلفنی در روزهای بارانی نرخ خدمات خود را افزایش نمی‌دهند؛ این در حالی است که آژانس‌های آنلاین تا ۸۰ درصد نرخ‌ها کرایه خود را افزایش دادند.

به گزارش گسترش نیوز : از آنجایی‌که در روزهای بارانی تقاضا برای کرایه آژانس تلفنی افزایش پیدا می‌کند آزانس‌های تلفنی راننده کم می‌آورند و نمی‌توانند جوابگوی نیاز تمام مشتریان باشند.

قاسم قربانی‌خواه رئیس اتحادیه موسسات توریستی و خودروی کرایه تهران، افزود: فرض را بر این بگیرید که در روز یک آژانس تلفنی ۲۰۰ مشتری داشته باشد و این تماس‌ها از سوی ۲۰ راننده پاسخ داده می‌شوند اما در روزهای بارانی تقاضا برای کرایه آژانس دو برابر می‌شود از این‌رو نمی‌توان از این تعداد راننده انتظار داشت که به تمامی درخواست‌ها پاسخ بدهند.

taxi.jpg

به گفته وی؛ متقاضیان برای درخواست آژانس در روزهای بارانی زیاد می‌شود از این‌رو صاحبان آژانس‌ها تعداد رانندگان خود را افزایش نمی‌دهند چرا که در سال ممکن است ۲ هفته هوا بارانی باشد.

این فعال اقتصادی ادامه داد: در روزهای بارانی ترافیک بسیار سنگین است و اگر برای رفتن از نقطه A به نقطه B در روزهای عادی ۴۰ دقیقه زمان لازم است باید در روزهای بارانی برای رفتن همان مسیر حداقل یک ساعت و نیم زمان صرف کرد بدین جهت سرعت ارائه خدمات در روزها کند می‌شود.

قربانی‌خواه با بیان اینکه بیشتر رانندگانی که در تهران فعالیت دارند خارج شهر سکونت دارند، بیان کرد: بسیاری از رانندگان برای اینکه در ترافیک خارج شهر نماند اصلا از خانه خارج نمی‌شوند و ترجیح می‌دهند که در روزهای بارانی قید کسب درآمد را بزنند. زیرا علاوه بر ترافیک رانندگی در روزهای بارانی به‌دلیل لغزنده بودن جاده‌ها خطرناک است و آنها برای پیش‌گیری از حوادث کار نمی‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شورای شهر تهران به‌همراه شهرداری باید برای برون رفت مشکلات روزهای بارانی چاره بیاندیشد و سیستم حمل‌ونقل درون شهری را تقویت کند تا مسافران با آسودگی در این روزها تردد کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها