|
کدخبر: 31844

خودروهای وارداتی جدید بالاخره مجوز ورود گرفتند

فولکس گلف و تویوتا هایلوکس؛ پرطرفدارهای وارداتی+ تصاویر

لیست جذاب و تازه نفس از خودروهای وارداتی اخیراً توسط گمرک ایران منتشر شد.

گسترش نیوز: سایت ثبتارش در نخستین ماه از سال اسامی خودروهای دارای مجوز واردات به کشور را منتشر کرد که در بین انبوه اسامی نام تویوتا هایلوکس، فولکس‌واگن گلف، سیتروئن سی۴ سدان، و رنو اسپیس بیش از باقی مدل‌ها به چشم می‌خورد.حضور دو خودروی پرطرفدار فولکس گلف و تویوتا هایلوکس مهم‌ترین خبری است که تحقق آن در سال ۹۷ شرایط جدیدی را به بازار تحمیل می‌کند.

فولکس‌واگن گلف جی‌تی‌آی

بالاخره پس از سی سال به ایران بازگشت و بدجور هم بازگشت. این یعنی گلف ۲۰۱۷ در گونه اسپورت جی‌تی‌آی وارد ایران شده تا با موتوری ۴سیلندر، ۲ لیتری و توربو که ۲۱۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند بسیاری از خریداران را به سمت خود جذب کند. جالب است بدانید که گلف جی‌تی‌آی ۲۰۱۷ به مدد جعبه‌دنده‌های ۶ سرعته دوکلاچه از شتابی زیر ۷ثانیه و نرخ احتمالی کمتر از ۲۵۰ میلیون تومان بهره خواهد برد.

foloxc golf.jpg

رنو اسپیس

اسپیس (Espace) که جدیدترین محصول شرکت رنو در کلاس خودروهای ون است برای ماموریتی سخت به ایران فرستاده شده تا به لطف ویژگی‌های خوبش بتواند نظر خریداران را به خود جلب کند. از جمله رقبای اصلی این خودرو در ایران می‌توان به کیا کارنس اشاره کرد. اسپیس از پیشرانه ۶/۱ لیتری و توربو تالیسمان با ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن‌متر گشتاور استفاده کرده تا راننده این اتومبیل بتواند در کمتر از ۸/۸ ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت می‌رساند. این خودرو با طول ۸۵/۴ متر از اتاقی بزرگ سود می‌برد و گنجایش هفت سرنشین را دارد. نرخ احتمالی اسپیس در محدوده ۲۵۰ میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

reno spis.jpg

دامای ایکس۷

دامای ایکس۷ محصول جدید شرکت زوتی چین است که از نظر طراحی یکی دیگر خودروهای کپی برداری شده محسوب می‌شود. طراحی داخلی و خارجی این خودرو شباهت بسیار زیادی با محصول کانسپت شرکت فولکس واگن یعنی کراس‌بلو کوپه دارد. نرخ این خودرو در محدوده ۱۵۰ میلیون تومان قرار دارد ضمن اینکه موتور ایکس۷ یک نمونه ۲لیتری توربو به قدرت ۱۹۰ اسب بخار خواهد بود.

zotye-x7.jpg

تویوتا هایلوکس

بهترین خبر ممکن برای عشاق آفرود، دوستداران طبیعت و علاقمندان به خودروهای وانت پیکاپ ورود مجدد همین وانت هایلوکس در نمونه ۲۰۱۸ است که به تازگی در نمونه فیس‌لیفت وارد بازار اروپا و آسیا شده و ویژگی‌های جذابی دارد. به مدد موتوری که ۲۷۰۰ سی‌سی حجم و ۱۸۸ اسب بخار قدرت دارد، سیستم چهارچرخ محرک فعال، جعبه دنده دستی و امکانات یک خودروی شهری راننده می‌تواند به راحتی با هایلوکس به سفر برود و همان راحتی و آرامش خود در سفرهای شهری را هنگام آفرود، حضور در کوهستان و یا بارکشی تجربه کند. نرخ احتمالی هایلوکس ۲۰۱۷ روی عدد ۳۵۰ میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

1.jpg

هاوال اچ۹

یک شاسی‌بلند بزرگ و جادرا ژاپنی که می‌خواهد جانشین تویوتا لندکروزر باشد. هاوال اچ۹ که توسط گروه بهمن وارد خواهد شد علاوه بر حاشیه خلیج‌فارس در استرالیا و چین هم فروش مناسبی داشته و قرار است با یک موتور۲ لیتری توربو به قدرت به ۲۴۰ اسب بخار به خریداران ایرانی تحویل گردد. اچ۹ که گویا قیمتی ۲۲۰ میلیون تومانی خواهد داشت، با طولی معادل ۸۶/۴ متر، توانایی حمل هفت سرنشین را دارد.

haval.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها