|
کدخبر: 28237

افزایش ۱۵۰ درصدی کرایه اسنپ در روزهای برفی

رییس اتحادیه موسسات توریستی و خودروی کرایه تهران با بیان اینکه در روزهای بارانی و برفی بسیاری از راننده‌ها در محل کار خود حاضر نمی‌شوند، گفت: از آنجایی که در این روزها تردد در خیابان‌ها دشوار است از این‌رو بسیاری از رانندگان ترجیح می‌دهند که از خانه خارج نشوند.

قاسم قربانی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، با اشاره به کم شدن ارائه خدمات در آژانس‌های اینترنتی، گفت: در روزهای بارانی و برفی سیستم حمل‌ونقل تهران با مشکلات زیادی مواجه می‌شود تا جایی‌که شاهد ازدحام جمعیت در خط‌های پرتردد مترو می‌شویم.

این فعال اقتصادی در پاسخ به این پرسش که آیا در این روزها نرخ خدمات در آژانس‌های تلفنی زیاد می‌شود، خاطر نشان کرد: نرخ خدمات در آژانس‌های تلفنی در این روزها ثابت است این در حالی است که آژانس‌های اینترنتی تا ۱۵۰ درصد نرخ کرایه خود را افزایش می‌دهند.

وی درباره چرایی کم شدن ارايه خدمات در روزهای بارانی و برفی از سوی آژانس ها، اظهار کرد: از آنجایی که تعداد قابل توجهی از راننده‌ها از شهرهای اطراف تهران می‌آیند از این‌رو نمی‌توانند خود را به تهران برسانند و در مسیر می‌مانند و این مسئله باعث کاهش تعداد راننده‌ها در شهر می‌شود به همین دلیل آژانس‌های تلفنی سعی دارند که در این روزها به مشتریان ثابت خود خدمات ارائه بدهند.

قربانی‌خواه در پایان گفت: اتحادیه تلاش دارد برنامه‌ریزی ای انجام بدهد که تعداد راننده به صورت ثابت در روزهای برفی مشغول به کار شوند و نتوانند به اصطلاح از زیر کار در بروند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها