|
کدخبر: 24336

استاندار تهران در گفتگو با پایگاه خبری گسترش اعلام کرد:

ضرب الاجل در واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام

استاندار تهران گفت: تمام مسئولان ارشد وظیفه‌دارند، برای واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی تلاش کنند زیرا تعداد طرح‌های نیمه‌تمام زیادی داریم که برای تکمیل آنها بودجه فراوانی می خواهیم بنابراین باید هر چه زودتر این پروژه‌ها واگذار شود زیرا با این روش پروژه ها سریع‌تر به اتمام خواهند رسید.

محمدحسین مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، با اشاره به بودجه ۹۷ اظهارکرد: بر اساس سیاست‌های تنظیم بودجه و روال سال‌های گذشته بخش‌هایی که دارای انضباط مالی بیشتری بوده و فعال‌تر هستند در اولویت قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه توجه ویژه به توسعه روستایی یکی از ویژگی‌های مثبت بودجه سال ۹۷ است، تصریح کرد: البته تدوین نهایی بودجه سال ۹۷ به نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بررسی کمیسیون‌ها، نظرات قوه مجریه و درنهایت کمیسیون تلفیق بستگی دارد.

مقیمی در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه خبری گسترش مبنی بر اینکه اجرای بسیاری از طرح‌های نیمه‌تمام قرار است به بخش خصوصی واگذار شود که با توجه به بدهی‌هایی که دولت به بخش خصوصی دارد این بخش تمایلی برای ورود به این عرصه ندارد، بنابراین ناتمام ماندن این طرح‌ها چه تبعاتی در پی خواهد داشت، تصریح کرد: واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی در قوانین برنامه پنجم و ششم توسعه مدنظر قرارگرفته است.

وی افزود: در سال‌های گذشته برخی از این پروژه‌ها واگذارشده است و هر پروژه‌ای که به بخش خصوصی واگذار می‌شود از بودجه دولت منفک می‌شود و بودجه برای باقی‌مانده طرح‌ها صرف می‌شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها