|
کدخبر: 91929

تصاویر هیوندای سانتافه فیس‌لیفت منتشر شد

سرانجام پس از انتشار تصاویر جاسوسی و تیزرهای متعدد نسل جدید کیا سورنتو ۲۰۲۱ معرفی شد. به همین منوال برند خواهر کیا یعنی هیوندای هم در حال کار روی پسرعموی سورنتو یعنی سانتافه ۲۰۲۱ است. انتظار می‌رود این خودرو بهبود قابل‌توجهی نسبت به مدل فعلی داشته باشد و شاید در بین بهترین‌های کلاس خود نیز قرار گیرد.

گسترش نیوز: اگرچه سانتافه از همان پلتفرم سورنتو استفاده می‌کند اما طراحی دو خودرو تفاوت زیادی با یکدیگر دارد. درست همانند برادران بزرگ‌تر یعنی پالیسید و تلوراید، سانتافه و سورنتو تفاوت‌های بصری قابل‌توجهی با یکدیگر دارند. عکاسان صنعتی فعلاً سانتافه را در حال تست زمستانی رؤیت کرده‌اند.

kia1.jpg

این خودرو استتار زیادی داشته اما از رینگ‌های جدیدی که شاید در مدل‌های فول تر بکار رود استفاده می‌کند. در نمای جلو همان طراحی جداگانه چراغ‌ها حفظ خواهد شد و به نظر می‌رسد چراغ‌های عقب هم کاملاً شبیه مدل فعلی هستند هرچند احتمال بازنگری اندک در آن‌ها وجود دارد. استفاده از سپرهای جدید نیز باعث بهبود طراحی این خودرو خواهد شد هرچند وجود پوشش‌های استتاری مانع از دیدن آن‌ها می‌شود.

Facelifted-Hyundai-Santa-Fe-2-767x488.jpg

به لطف معرفی سورنتوی جدید هم‌اکنون می‌توانیم ایده‌ی بهتری از زیر کاپوت سانتافه را داشته باشیم. انتظار می‌رود محبوب‌ترین پیشرانه برای سانتافه از نوع ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با قدرت حداقل ۲۹۰ اسب بخار باشد. نسخه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی نیز عرضه خواهند شد. یک پیشرانه دیزلی نیز برای سانتافه در بازارهای اروپایی قابل انتخاب خواهد بود.

منبع: پدال

ارسال نظر