|
کدخبر: 82574

قیمت گوشی هوآوی کاهش یافت

هواوی نرخ گوشی P۳۰ پرو را کاهش داد. این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده آمادگی هواوی برای معرفی گوشی P۴۰ Pro در آینده نزدیک باشد.

گسترش‌نیوز: هواوی در ماه مارس در پاریس از پرچمداران جدید خود، سری P۴۰ رونمایی می‌کند. حال این شرکت چینی تصمیم گرفته پیش از معرفی این محصولات، نرخ هواوی پی ۳۰ پرو را در کشور چین کاهش دهد. این گوشی هوشمند در ماه آوریل سال گذشته در نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با نرخ ۸۹۳ دلار وارد بازار شد. هم اکنون نرخ هواوی P۳۰ پرو در این مدل به ۵۸۹ دلار رسیده است.

huawei.jpg

هواوی P۳۰ پرو به صفحه نمایش ۶.۴۷ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس، چیپست ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی با سنسورهای ۴۰، ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی استفاده کنند. از سایر مشخصات آن می‌توان به باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

هواوی P۴۰ پرو به عنوان جایگزین این محصول از دوربین ۴۰ مگاپیکسلی اولترا واید با اندازه سنسور ۱/۱.۵ اینچی بهره می‌برد که در کنار یک سنسور ۵۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. هواوی برای این پرچمدار خود از سنسور پریسکوپی استفاده می‌کند که حداقل قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه همچنین به سنسور ToF مجهز می‌شود.

انتظار می‌رود هواوی در مراسم خود از گوشی‌های P۴۰، P۴۰ پرو و P۴۰ پریمیوم ادیشن رونمایی کند. تفاوت اصلی میان این گوشی‌های هوشمند مربوط به دوربین اصلی آنها می‌شود. هواوی P۴۰ پرو به دوربین اصلی چهارگانه و نسخه PE آن به دوربین اصلی پنج‌گانه مجهز می‌شود.

با توجه به کاهش نرخ هواوی P۳۰ پرو در کشور چین، به نظر شما باید منتظر کاهش نرخ آن در بازار ایران نیز باشیم؟

منبع: کلیک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها