|
کدخبر: 65332

اختصاصی گسترش‌نیوز:

شاسی‌بلند برقی نیسان در راه است + تصاویر

نیسان توانسته در بازار جهانی خودروهای برقی به وسیله مدل لیف فروش موفقی داشته باشد. حال این احتمال وجود دارد که این خودروساز سراغ عرضه یک شاسی‌بلند جدید برقی نیز برود.

گسترش‌نیوز: نیسان لیف را می‌توان یکی از خودروهای برقی پرطرفدار دانست که توانست به آمار فروش بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه دست پیدا کند. این خودروساز ژاپنی با استفاده از لیف توانست از سال ۲۰۱۰ نام خود را بین سازندگان خودروی برقی جا بیاندازد. بنابراین با توجه به موفقیتی که نیسان توانست کسب کند دور از ذهن نیست که این خودروساز به فکر ساخت محصولات جدید به خصوص در سگمنت شاسی‌بلندها باشد.

nissanimx1.jpg

nissanimx2.jpg

اخیرا اطلاعاتی به دست آمده که نیسان کراس‌اور جدید و برقی خود را برای برخی از فروشندگان خود در آمریکا به نمایش گذاشته است. هنوز مشخصات دقیقی درباره این خودرو در دسترس نیس اما با توجه به گزارش‌های رسیده از فروشندگان، شاسی‌بلند جدید نیسان می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی در حدود ۴۸۳ کیلومتر را بپیماید. در نتیجه این خودرو را می‌توان یکی از رقبیای تسلا مدل x و جگوار i-pace دانست. در مورد شتابگیری این خودرو اعلام شده که شاسی‌بلند جدید نیسان می‌تواند در مدت زمان کمتر از ۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست یابد.

nissanimx3.jpg

nissanimx4.jpg

nissanimx5.jpg

لازم به ذکر است، نخستین کراس‌اوور برقی نیسان در سال ۲۰۱۷ به عنوان یک خودروی مفهومی با نام IMX رونمایی شد. این احتمال نیز وجود دارد که خودروی مورد نظر شباهت‌هایی با این مدل مفهومی داشته باشد. گفته می‌شود که فضای داخلی این خودرو از لحاظ جادار بودن شباهت‌هایی به نمونه مورانو دارد. به نظر می‌رسد که این خودرو اواسط سال ۲۰۲۱ رونمایی شود بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا این تاریخ منتظر ماند.

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها