|
کدخبر: 65141

اختصاصی گسترش‌نیوز:

آپشن‌های عجیب لندروو دیفندر جدید را بشناسید

دیفندر از جمله محصولات خاص و پرطرفدار لندروور به شمار می‌رود که نسل جدید این خودرو اخیرا رونمایی شد. این خودرو دارای آپشن‌های منحصر به فردی است که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد.

گسترش‌نیوز: لندروور دیفندر جدید را می‌توان خودرویی برای رقابت با جیپ رنگلر و مرسدس بنز جی کلاس دانست. نسخه نسل جدید دیفندر به پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر مجهز شده که توانایی تولید حداکثر توان ۲۹۶ اسب بخار را دارد. در این میان یک نسخه با پیشرانه ۳ لیتری ۶ سیلندر نیز در دسترس است که ۳۹۴ اسب‌بخار توان تولید می‌کنید. در کنار توانایی‌های آفرود و پیشرانه قدرتمند این خودرو یک سری قابلیت‌های جالب نیز وجود دارد. در ادامه این نوشتار قصد داریم به معرفی برخی از این آپشن‌ها بپردازیم.

defender1.jpg

تایرهای استیل

عرضه خودرو با تایر استیل به صورت معمول بین خودروسازان وجود ندارد اما لندرور برای دیفندر جدید این کار را کرده است. دیفندر جدید با تایرهای استیل ۱۸ اینچی عرضه می‌شود اما خریداران می‌توانند نمونه ۲۲ اینچی را نیز سفارش دهند. لازم به ذکر است که استفاده از چنین تایری با توجه به ظاهر خودرو مناسب به نظر می‌رسد و همخوانی وجود دارد.

defender2.jpg

آویز لباس برای صندلی عقب

لندروور برای این که خریداران احساس راحتی بیشتری داخل خودرو داشته باشند آویز لباس نیز در این خودرو تعبیه کرده است. این آپشن در حالت عادی قیمت ۱۳۹ دلاری دارد که البته مبلغ آن باید توسط خریدار پرداخت شود.

defender3.jpg

سیستم شست‌و‌شو سفری

با توجه به این که دیفندر برای مقاصد آفرود استفاده می‌شود نیاز به شست‌و‌شوی خودرو و یا موارد دیگر وجود خواهد داشت. لندروور یک آپشن ۴۰۶ دلاری در نظر گرفته که مربوط به سیستم شست‌و‌شوی سفری می‌شود و هیچ نیازی به باتری ندارد.

defender4.jpg

صندلی وسط

لندروور برای دیفندر آپشنی به نام صندلی وسط برای ردیف جلو نیز ارائه می‌دهد. این آپشن قیمتی در حدود ۹۰۰ دلار دارد و با استفاده از آن فضای لازم برای ۶ سرنشین فراهم می‌شود.

defender5.jpg

کمپرسور هوا

امکان خرید آپشن کمپرسور کولر برای خریداران لندروور با پرداخت مبلغ ۹۷۴ دلار وجود دارد. از این کمپرسور می‌توان برای تنظیم باد تایر دوچرخه یا تخت‌خواب‌های بادی استفاده کرد. لازم به ذکر است که محل قرارگیری این کمپرسور آن در بخش بار خودرو است.

defender6.jpg

پکیج اکسپلورر

مشتریان می‌توانند با استفاده از پکیج اکسپلورر تغییراتی در ظاهر دیفندر خود ایجاد کنند. این تغییرات شامل فلاپ‌های جلو و عقب، کاپوت به رنگ مشکی مات، کاور برای رینگ خودرو، کمی تغییر در سیستم مکش هوا و یک سری موارد دیگر می‌شود. این پکیج برای افرادی که علاقه ویژه‌ای به آفرود دارند مناسب است اما ۴ هزار و ۲۸۶ دلار قیمت دارد.

defender7.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها