|
کدخبر: 54677

سونی گوشی ۶ دوربینه می‌سازد + تصاویر

سازندگان گوشی‌های هوشمند در حال پیشرفت گسترده‌ای هستند و همچنین رقابت زیادی برای تولید محصولات با کیفیت تر بین آنان وجود دارد.

گسترش‌نیوز: گوشی V۵۰ ThinQ که شرکت LG آن را تولید کرده است دارای سه دوربین عقب است در حالی که Galaxy Note ۱۰ Pro از شرکت سامسونگ پیش‌بینی می‌شود که با چهار بار عرضه شود و همچنین نوکیا ۹ PureView درحال‌حاضر گوشی‌های هوشمند خود را با ۵ دوربین عقب عرضه می‌کند. اما شرکت سونی به زودی می‌خواهد یک قدم به جلو بگذارد و یک گوشی با ۶ دوربین عرضه کند.

هدف سونی چیست؟

سونی در حال تولید یک گوشی هوشمند جدید است که دارای شش دوربین عقب می‌باشد. درحال‌حاضر مشخص نیست که نحوه کار این دوربین‌ها چگونه است اما ظاهرا دو سنسور دو بعدی در جلوی گوشی دارد.

جزییات دقیق برنامه‌های سونی درحال‌حاضر به‌صورت رمز و راز باقی مانده است، اما احتمالا این دستگاه یک دوربین تله فوتو همراه با یک زاویه دید فوق العاده گسترده دارد.

sonymobil11.jpg

ادعا شده است که در این گوشی هوشمند دو دوربین جلو وجود دارد. احتمالا یک سنسور اولیه همراه با یک دوربین زاویه دید وجود خواهد داشت، اگرچه، جزییات دقیقی هنوز منتشر نشده است.

متاسفانه هنوز گوشی هوشمند جدید شرکت سونی در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، بنابراین طراحی پنل جلویی نامشخص است.در مورد مشخصات این گوشی چیزی که مشخص است، اینکه تعداد دوربین‌ها به این معنی است که این دستگاه احتمالا یک گل سرسبد آینده است.البته زمان بندی عرضه گوشی هنوز مشخص نشده است - بنظر میرسد این دستگاه در اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ معرفی شود - و همچنین نوع و ظرفیت پردازشگر این گوشی هوشمند نیز مشخص نیست.اما فضای ذخیره‌سازی داخلی و RAM به ترتیب به ترتیب ۱۲۸ و ۸ گیگابایت خواهند بود.

منبع: تیتر برتر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها