|
کدخبر: 42896

رقابت شیائومی با سامسونگ / ساخت گوشی تاشوی ۳ قسمتی

یکی از شرکت‌های فناوری چینی که چند سالی است خودی نشان داده و در حال ربودن گوی سبقت از پیشکسوتان خود است، قصد دارد یک گوشی هوشمند تاشوی ۳ قسمتی بسازد.

گسترش‌نیوز : شیائومی می‌خواهد روی دست سامسونگ بلند شود و گویی فلسفه این شرکت این است که به دیگر شرکت‌ها می‌گوید هر کاری که شما بتوانید انجام دهید، من بهتر از پس انجام آن برمی‌آیم!

حالا هم در جدیدترین حرکت خود می‌خواهد به گوشی تاشوی سامسونگ طعنه بزند و یک گوشی هوشمند تاشو با سه قسمت پیوسته تولید کند.

این بار هم پای افشا‌کننده معروف دنیای فناوری یعنی "ایوان بلس" در میان است. وی به تازگی تصویری منتشر کرده است که گفته می‌شود یک تلفن سه قسمتی تاشو از شرکت شیائومی(Xiaomi) است.

این تلفن از سه قسمت تشکیل شده است که قابلیت نمایش جداگانه تصویر، به اندازه گوشی‌های رایج کنونی و اتصال به هم و تشکیل یک صفحه نمایش بزرگ را دارند.

البته نمی‌توان با قطعیت گفت که این دستگاه متعلق به شیائومی است، هرچند شواهدی وجود دارد که از صحت این ادعا پشتیبانی می‌کند. چرا که منابع خبری ET News در ماه ژوئیه سال گذشته گزارش دادند که شیائومی در حال ساخت یک گوشی تاشو است که قصد دارد آن را در سال ۲۰۱۹ عرضه کند.

علاوه بر این، این شرکت به درنوردیدن مرزهای طراحی گوشی‌های هوشمند شهره است. به عنوان مثال سری Mi Mix شیائومی نخستین مدل از گوشی‌های بدون فریم بودند و سپس برندهای بزرگ دیگر دنباله‌رو آن شدند.

بنابراین اگر قرار باشد یک فهرست از شرکت‌هایی که قادر به توسعه گوشی‌های تاشو هستند، تهیه کنیم، قطعا شیائومی در صدر این فهرست قرار خواهد گرفت.

در صورتی که این شایعه درست باشد، چندین سوال پیش می‌آید. اینکه آیا گران‌قیمت است؟ عکس‌ها را چگونه نمایش می‌دهد؟ و اینکه چگونه در جیب قرار می‌گیرد؟

یک گوشی مانند این حتی اگر تنها در تعداد کمی فروخته شود، می‌تواند یک مدل پیشرو و نام‌آور باشد که مردم را به این برند جذب می‌کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر