|
کدخبر: 42798

مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌ها با دوربین خوب

به عنوان یک حرکت جدید ما لیستی از این گوشی‌ها نیز فراهم کرده‌ایم که در آن رتبه‌بندی جدیدی با در نظر گرفتن یک نسبت ارائه شده است. در این لیست جدید اگر نسبت امتیاز کسب شده بر میانگین قیمت گوشی‌ها را استخراج کنیم می‌توانیم ببینیم برای افرادی که فقط به فاکتور کیفیت دوربین توجه دارند، کدام اسمارت‌فون مقرون به صرفه‌ترین دستگاه خواهد بود.

گسترش نیوز - همانطور که در عکس 2 بخش گالری مشاهده می‌کنید (امتیازات ستون دوم بر اساس امتیاز Dxo mark است) گوشی گمنام Smartisan Pro 2S که منحصر به بازار چین است در رتبه اول لیست جای گرفته است و نمی‌توانیم زیاد روی آن حساب کنیم. در واقع قیمت بسیار پایین این گوشی منجر به کسب رتبه اول شده است و امتیاز 91 آن در بحث رتبه بندی اولیه جایگاه نوزدهم را برای آن بدست آورده بود.

mobile_oppo.jpg

دومین گوشی مقرون به صرفه در بحث دوربین، شیائومی می نوت 3 و گوشی سوم لیست هم گوگل پیکسل نسل اول است. در میان گوشی‌های پرچمدار حال حاضر بازار نیز مقرون به صرفه‌ترین گوشی، هواوی P20 با امتیاز 102 است و پس از آن وان پلاس 6، وان پلاس 6T، گلکسی اس 9 پلاس و HTC U12+ قرار دارند. در انتهای این لیست هم طبق انتظار گوشی‌های ساخت شرکت اپل جای گرفته‌اند که نشان می‌دهند برای کیفیت بالای دوربین آنها باید هزینه بیشتری در قیاس با دیگر اسمارت‌فون‌های بازار داشته باشید.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها