|
کدخبر: 42406

جریان‌سازی ماموریت اصلی استارت آپ‌ها

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت با داوری ۳ هزار ۸۳۶ اثر در بخش‌های مختلف ادبیات، رسانه، دانش آموزی، کارتن، عکس و.... برگزار شد.

گسترش نیوز - پرویز کرمی دبیر کل دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت، در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ایران ساخت گفت: در راستای حمایت از کالای ایرانی، معرفی اقتصاد دانش‌بنیان و جریان‌سازی فرهنگی برای تولید محتوا و نیز حمایت از کار و تولید ایرانی برگزار شد.

کرمی با اشاره به اینکه ایران دارای ظرفیت و ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های کلیدی اقتصادی دارد، تصریح کرد: اگر بخواهیم این ظرفیت و انرژی را آزاد کنیم و مورد توجه قرار دهیم باید دانسته‌های درونی خودمان را در کنار وظایفی که دولت، حاکمیت، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان بر عهده دارند به سمت موفقیت سوق دهیم.

دبیر کل دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت، هدف از این جشنواره را شکل گیری استارت آپ برای تولید محتوا و جریان‌سازی برای توسعه فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان است. همچنین کمک به تولید ملی در جهت جلوگیری از واردات بی‌رویه بوده که بتوانیم به سمت تجاری‌سازی حرکت کنیم.

کرمی افزود: در این جشنواره ۲۸۳۸ اثر در ۶ بخش ارائه شده که از این تعداد حدود ۴۷۳ اثر در بخش ادبیات، هنرهای تجسمی ۸۴۰ اثر، دیداری و شنیداری و صداوسیما ۹۲۳ اثر، رسانه دیجیتال ۲۶۴ و ایده بازار ۲۳۰ اثر ارائه شده است.

دبیر کل دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت گفت: ما به دنبال ایجاد مطالبه گری هستیم و این امر اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه استانداردسازی و نظارت لازم در زمینه قوانین صورت گیرد؛ بنابراین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت این اهداف و ماموریت را در سرلوحه کاری خود قرار داده است.

منبع:

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها