|
کدخبر: 36969

معرفی ۳ گوشی برتر ۲۰۱۸ + تصاویر

در این گزارش به معرفی ۳ گوشی برتر ۲۰۱۸ می‌پردازیم.

گسترش نیوز : فصل رونمایی از گوشی‌های هوشمند شرکت‌های مختلف فرارسیده و اولین آن‌ها سامسونگ گلکسی نوت ۹ بود که رتبه اول فهرست ما را هم به خودش اختصاص داده است.

سامسونگ گلکسی نوت ۹ در چند ماه پایانی سال پیش هم سامسونگ گلکسی نوت ۸ چندین ماه صدر این فهرست را به خودش اختصاص داد بود که در پایان گوشی‌های آیفون ایکس و هواوی پی ۲۰ پرو این جایگاه را از آن ربودند. با رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت ۹ و کار کردن با آن دیدیم که دوباره به صدر فهرست برگشت و بهترین گوشی هوشمند موجود است.

samsung-galaxy-note-9.jpg

تفاوت‌های نوت ۹ با نوت ۸ در قلم اس بلوتوث، رم و حافظه داخلی بیشتر، باتری فوق‌العاده ۴۰۰۰ میلی‌آمپری، دوربین‌های دوگانه ارتقا یافته پشتی همراه با نرم‌افزار هوشمند بهتر، صدای بهتر، و جای جدید اسکنر اثرانگشت در پشت است.

سامسونگ گلکسی نوت ۹ همه ویژگی‌های پایه برند گلکسی مانند قابلیت ضد آب قوی، شارژ بی‌سیم سریع، صفحه‌نمایش Super AMOLED محشر آن، حافظه قابل ارتقای میکرو اس‌دی، جک هدست ۳٫۵ میلی‌متری و غیره را در خود دارد.

هواوی پی ۲۰ پرو طراحی دوربین سه‌گانه‌ی ۶۸ مگا پیکسلی این گوشی به شما امکان گرفتن عکس‌های فوق‌العاده در نور کم را می‌دهد که از همه گوشی‌های موجود بهتر است.

huawei-p20-pro.jpg

هواوی سعی کرده که باتری‌های بزرگی در پرچم‌دارهای خودش استفاده کند و پی ۲۰ پرو هم در این راستا با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری اش به شما امکان به سر رساندن یک روز پرمشغله را می‌دهد. این گوشی یک نمایشگر OLED ۶٫۱ اینچی با یک بریدگی نمایشگر که قابلیت پنهان‌سازی دارد، پردازنده Kirin ۹۷۰ باقابلیت انجام پردازش مخصوص هوش مصنوعی، مقاومت به گردوغبار و آب مطابق استاندارد IP67 را دارد.

ساندرا ووگل به هواوی پی ۲۰ پرو نمره ۸٫۹ از ۱۰ داده و سی نت هم در بررسی خودش به این گوشی نمره ۸٫۴ داده است.

آیفون ایکس اپل آیفون ایکس در چند ماه گذشته در دسترس بوده و خودم هنوز از آن استفاده می‌کنم. این گوشی گران ‌قیمت ‌ترین گوشی تولید انبوه شده در رنج قیمت ۹۹۹ دلاری (۶۴ گیگابایتی) و ۱۱۴۹ دلاری (۲۵۶ گیگابایتی) بود. قیمت‌های گوشی گلکسی اس ۹ سامسونگ بالاتر هم رفت ولی احتمالاً شاهد قیمت‌های بیشتری برای مدل‌های آتی آیفون خواهیم بود.

apple-iphone-x.jpg

بعد از رونمایی از آیفون در ۱۰ سال گذشته آیفون ایکس برای اولین بار از یک طراحی منحصربه‌فرد استفاده کرد. این گوشی یک صفحه بزرگ ۵٫۸ اینچی با حاشیه‌های ناچیز داشته و دکمه جلویی آن حذف‌شده است. برای اولین بار اپل از صفحه‌های OLED در این آیفون استفاده کرد. در پشت گوشی هم شاهد استفاده از یک دوربین دوگانه و روش جدید استفاده از آیفون به خاطر حذف دکمه خانه جلویی هستیم.

در نبود دکمه جلویی، اپل از سیستم‌های تشخیص چهره پیشرفته برای باز کردن قفل گوشی و اپل پی استفاده کرده است. این سیستم خیلی امن است و از سیستم اسکن چشمی سامسونگ بهتر عمل می‌کند. اپل از فنّاوری شارژ بی‌سیم هم در این گوشی استفاده کرده و با قرار دادن گوشی روی دستگاه شارژ، امکان شارژی راحت را فراهم کرده است.

آیفون ایکس از پردازنده‌های تراشه بیونیک A11 و پردازنده کمکی حرکت M11 به همراه سیستم‌عامل آی‌او‌اس ۱۱ بهره می‌برد. این گوشی دارای مقاومت ضد آب و گردوغبار طبق استاندارد IP67 است. پشت گوشی شیشه‌ای ‌است تا شارژ بی‌سیم ممکن گردد. دوربین جلویی ۷ مگا پیکسلی است و به نام TrueDepth شناخته می‌شود و به شما امکان گرفتن سلفی‌های پرتره را می‌دهد. از ویژگی‌های دیگر این گوشی پشتیبانی از اشاره‌های گسترده برای دسترسی با کارایی‌های گوشی است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها