|
کدخبر: 34047

بهترین مراکز خدمات و تعمیر تبلت و تلفن همراه کدامند؟

تقریبا در گوشه‌ای از فروشگاه تمام موبایل فروشی‌ها، میز کوچکی قرار دارد که بالای آن نوشته شده «تعمیرات گوشی تلفن همراه و تبلت پذیرفته می‌شود.» اما چطور باید بهترین تعمیرگاه و مرکز ارائه خدمات را برای موبایل و تبلت خود انتخاب کنیم؟

گسترش نیوز: درست از روزی که گوشی تلفن همراه به یک کالای ضروری تبدیل شد، بازار تعمیر آن هم داغ شد. تقریبا در گوشه‌ای از فروشگاه تمام موبایل فروشی‌ها، میز کوچکی قرار دارد که بالای آن نوشته شده «تعمیرات گوشی تلفن همراه و تبلت پذیرفته می‌شود.» اما چطور باید بهترین تعمیرگاه و مرکز ارائه خدمات را برای موبایل و تبلت خود انتخاب کنیم؟

TAMIR-MOBILE.jpg

مراکز معتبر را انتخاب کنید افشار فروتن لاریجانی، رئیس انجمن صنفی فروشندگان تلفن همراه، سیم کارت و لوازم جانبی در گفت‌وگو با گسترش تجارت از بیان نام فروشگاه یا مراکز برتر خودداری می‌‌کند و می‌گوید: در زمینه تعمیر گوشی تلفن همراه، نمی‌توان به وضوح نام یک فروشگاه یا تعمیرگاه را به عنوان تعمیرگاه برتر اعلام کرد. با این حال باید به مولفه‌های مختلفی برای انتخاب تعمیرکار برتر انتخاب کرد.

وی در ادامه سخنان خود به دردسرهای مشتریان در دریافت خدمات پس از فروش اشاره و اظهار می‌کند: متاسفانه در بحث خدمات پس از فروش شاهد آن هستیم که مشتری سر دوانده می‌شود. یعنی به او ایرادهای گوشی به طور کامل گفته نمی‌شود و تعمیرکار سعی می‌کند ایرادهایی مانند نوسان برق، آب خوردن و غیره را به مشتری القا کند تا به نوعی از زیر بار خدمات شانه خالی کند. در این میان به نظر می‌رسد انتخاب مراکز معتبر می‌تواند در رفع این موارد موثر باشد.

مجوز دارها، بهترین‌ها هستند! مهدی محبی، رییس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تهران در گفت‌ و گو با گسترش نیوز دارا بودن مجوز را مهم‌ترین ملاک انتخاب تعمیرکننده برتر می‌داند و می‌گوید: تعمیرکنندگانی که دارای مجوز اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تهران هستند، از نظر ما تعمیرکار برتر شناخته می‌شوند. چرا که از سوی کمیسیون فنی اتحادیه مورد آزمایش قرار گرفته‌اند و توانسته‌اند مهارت خود را به اثبات برسانند.

در مجموع می‌توان گفت هرچند که بهتر است برای تعمیر گوشی تلفن همراه به افراد دارای مجوز اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی مراجعه کرد، اما باید این نکته را در نظر داشت که شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی و خدمات پس از فروش بهترین مراکز برای تعمیر دستگاه‌های خریداری شده به شمار می‌آیند.

وارد کنندگان رسمی در حال حاضر وارد کنندگان رسمی گوشی تلفن همراه عبارتند از: ﺷﺮﻛﺖ ﻭﻗﺎﻳﻊ ﮔﺴﺘﺮ ﻓﺎﺭﺱ واردکننده ﺑﺮﻧﺪ ﺍﭘﻞ، ﺷﺮﻛﺖ ﻫﺎﻱ ﺁﺭﻣﺎﻥ ﻫﻤﺮﺍﻩﺁﺭﻳﻦ، ﭘﺮﺷﻴﻦ ﺳﻠﻮﻛﺎﻡ ﻭ ﻳﺎﺱ ﺟﻬﺎﻥ و مایکروتل ﻭﺍﺭﺩکنندگان ﺍچ ﺗﻲ ﺳﻲ، ﺩﻭ ﺷﺮﻛﺖ آرمان همراه ﺁﺭﻳﻦ ﻭ ﻳﺎﺱ جهان ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﻭﺍﺭﺩﺍﺕ ﮔﻮﺷﻲ ﻫﺎﻱﺍﻟﻜﺎﺗﻞ نیز ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ، ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺑﺮﻧﺪ ﻛﺮﻩ ﺍﻱ ﺍﻝ ﺟﻲ ﺗﻮﺳﻂ ﺷﺮﻛﺖﻣﺪﻳﺎﭘﺮﺩﺍﺯﺵ، ﮔﻮﺷﻲ‌ﻫﺎﻱ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ ﻧﻴﺰ ﺗﻮﺳﻂ ﺳﺎﻣﺘﻞ ﻭ ﻣﺎﻳﻜﺮﻭﺗﻞ، هماهنگ و همراه سرویس خاورمیانه(اینترنشنال) ارائه می‌شود.

علاوه بر این ﮔﻮﺷﻲ ﻫﺎﻱ ﺳﻮﻧﻲ ﺗﻮﺳﻂ ﺷﺮﻛﺖ ﺁﺭﻣﺎﻥ ﻫﻤﺮﺍﻩﺁﺭﻳﻦ، ﻧﻮﻛﻴﺎ ﺗﻮﺳﻂ ﺷﺮﻛﺖ ﻫﺎﻱ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﻭﻃﻨﻲ ﭘﺮﺷﻴﺎ ﻭ ﺍﺭﻛﺎﻥﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﻭﺍﺭﺩ ﺑﺎﺯﺍﺭ ایران می‌شود، ﺷﺮﻛﺖ ﺳﺎﻣﺘﻞ ﻧﻴﺰ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﻭﺍﺭﺩﺍﺕ ﮔﻮﺷﻲ ﻫﺎﻱ ﺯﺩ ﺗﻲ ﺍﻱ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ و در نهایت ﺑﺮﻧﺪ ﻫﻮﺁﻭﻱ ﻧﻴﺰ ﺗﻮﺳﻂ ﺷﺮﻛﺖ ﭘﺎﺭﺱ ﻣﺎﻳﻜﺮﻭﺗﻞ ﺩﺭ ﺳﻄﺢ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻛﺸﻮﺭ ﻋﺮﺿﻪ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ.

«با ما سبک زندگی اقتصادی را گسترش دهید.»

ارسال نظر