|
کدخبر: 33678

فناوری جدید Huawei Mate ۱۰

این گوشی چهره شما را می‌شناسد!

هوآوی گوشی‌های سری Mate ۱۰ را به فناوری تشخیص چهره مجهز می‌کند.

گسترش نیوز: هوآوی کاربران گوشی‌های پرطرفدار سری Mate ۱۰ را نیز به این فناوری مجهز می‌کند تا این کاربران هم بتوانند تجربه کاربری بهینه تری با گوشی‌های پرچم دار فعلی سریMate داشته باشند.

face-h-mobile.jpg

قابلیت Face Unlock قابلیت Face Unlock یا باز کردن قفل گوشی با تشخیص چهره امنیت و آسودگی خاطر بیشتری برای کاربران گوشی‌های سری Mate ۱۰ شامل Huawei Mate ۱۰ و Huawei Mate ۱۰ Pro به ارمغان می‌آورد چراکه علاوه بر تشخیص اثر انگشت سریع، راه ساده تری نیز برای باز کردن قفل گوشی در اختیار آنها قرار می‌گیرد. نرم افزار پیشرفته تشخیص چهره Huawei در این گوشی با ذخیره اطلاعات نقاط مشخصی در چهره کاربران، از باز کردن قفل گوشی تنها با عکس یا ویدیوی گرفته شده از چهره کاربران برای امنیت کامل این راهکار ممانعت می‌کند.

چگونه Face Unlock فعال می‌شود؟ در صورت دریافت و نصب فایل به روز رسانی مربوط به Face Unlock در گوشی‌های Mate ۱۰ با مراجعه به منوی "Security & Privacy" در پخش تنظیمات یا همان Setting در گوشی خود می‌توانید این ویژگی را تنظیم و فعال کنید. Huawei برای سادگی بیشتر در این بخش دو نحوه باز کردن قفل گوشی با چهره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد: باز کردن قفل به صورت مستقیم (Direct Unlock) یا باز کردن قفل پس از کشیدن صفحه نمایش بالا یا اصلاحاً Slide to Unlock.

گوشی‌های Huawei Mate ۱۰ و Huawei Mate ۱۰ Pro با وجود پردازنده Kirin ۹۷۰ در بخش‌های مختلفی همچون دوربین، میکروفون، مدیریت انرژی و... از پردازش هوش مصنوعی بهره گیری می‌کند. همچنین این گوشی از باتری فوق العاده پرظرفیت ۴۰۰۰ mAh برخوردار بوده و نخستین گوشی است که از استاندارد امنیت TUV برای شارژ سریع ایمن دریافت کرده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها