|
کدخبر: 33485

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

تبریک‌های اینستاگرامی مسئولان+ تصاویر

پیروزی غیرمنتظره و عجیب ایران در مقابل مراکش باعث شد چهره‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با انتشار پیام‌های تبریک در شبکه‌های اجتماعی، شادی خود را نشان دهند.

گسترش نیوز: شاید کمتر کسی باورش می‌شد بازی ایران و مراکش به سود ایران پایان یابد، اما در نهایت این بازی با نتیجه یک صفر به سود ایران پایان یافت. این برد وقتی شیرین‌تر شد که با نتیجه مساوی بازی اسپانیا و پرتغال، ایران توانست صدرنشین گروه ب در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ شود. به همین مناسبت چهره‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در شبکه‌های اجتماعی این برد شیرین را به تیم ملی و مردم ایران تبریک گفتند.

روحانی: بچه‌ها مچکریم

rohani1-insta.jpg

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، در اینستاگرام خود از بازیکنان تیم ملی فوتبال تشکر کرد و نوشت: « با یک بازی حساب شده و پیروزی دلچسب، همه ملت ایران را شاد کردید؛ بچه‌ها مچکریم.»

در این تصویر روحانی پیراهن یار دوازدهم تیم ملی فوتبال که پیش از اعزام این تیم به روسیه از سوی بازیکنان و کادر فنی به او اهدا شده بود را بر تن دارد.

جهانگیری: پیروزی دلچسب ایران، شادی و شعف آورد

jahan-insts.jpg

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری نیز در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: «پیروزی دلچسب و مقتدرانه تیم پرافتخار ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی مراکش در مسابقات جام جهانی ٢٠١٨ روسیه موجی از شادی و شعف در دل ملت بزرگ ایران پدید آورد. این پیروزی ارزشمند را به همه ملت شریف و قهرمان پرور ایران، بازیکنان عزیز تیم ملی، مربیان، کادر فنی و همه دست اندرکاران تیم ملی صمیمانه تبریک می‌گویم. ضمن دست مریزاد به بازیکنان عزیز تیم ملی کشورمان، موفقیت و پیروزی های بیشتر در این دوره از مسابقات را برای آنها از خداوند متعال خواستارم.»

ظریف: این برد شیرین گوارای ملت ایران باد

zarif-insta.jpg

محمد جواد ظریف پیروزی تیم فوتبال ایران برابر مراکش در رقابت‌های جام جهانی روسیه را تبریک گفت. وزیر امور خارجه ایران در اینستاگرام خود نوشت: «امشب ملی پوشان ایران همت و غیرت ایرانی را به نمایش گذاشتند. این برد شیرین گوارای ملت ایران باد.»

ولایتی: نتیجه یک بازی شجاعانه

velayati1-insta.jpg

علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی اینستاگرامی نوشت: «بازی شجاعانه و جوانمردانه قهرمانان تیم ملی فوتبال کشورمان و تلاش و عزم جزم دست اندرکاران، مربی، کادر فنی و بازیکنان عزیز، موفقیتی شیرین و زیبا را در مقابل مراکش در مسابقات جام جهانی روسیه به ارمغان آورد و همه ملت ایران را همزمان با عید سعید فطر خوشحال کرد. این پیروزی را به مردم بزرگ و شریف ایران و اعضا تیم ملی کشورمان تبریک می گویم.»

مطهری: سجده شکر بجا آوریم

motahari-insta.jpg

علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: «پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر مراکش در حالی که همه ما به مساوی هم راضی بودیم جای آن دارد که سجده شکر بجا آوریم. این پیروزی در روز عید سعید فطر بر همه ایرانیان مبارک باد.»

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها