|
کدخبر: 48623

شهردار اصفهان خبر داد؛

اقامت بیش از یک میلیون گردشگر نوروزی در اصفهان

شهردار اصفهان گفت: در ایام نوروز یک میلیون و ۲۵۸ هزار گردشگر نوروزی در اصفهان اقامت داشتند که این آمار ۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

گسترش‌نیوز : قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه سلام اصفهان، ضمن قدردانی از شهروندان اصفهانی برای مهمان نوازی مثال زدنی خود در ایام نوروز که سبب رضایت گردشگران شده بود، اظهار کرد: در ایام تعطیلات یک میلیون و ۲۵۸ هزار مسافر در شهر اصفهان اقامت پیدا کردند. پیش‌بینی ما یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر بود که به دلیل شرایط جوی و وضعیت فوق العاده‌ای که در کشور رخ داد، بسیاری از سفرها انجام نشد.

shahrdaresfahann.jpg

وی ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد سفرهای نوروزی به اصفهان رشد پنج درصدی نسبت به سال گذشته داشته است. طبق نظرسنجی از مسافران اصفهان ۹۳ درصد گردشگران از زیباسازی فضای شهری اصفهان اعلام رضایت کرده بودند که از زحمات خدمات شهری و زیباسازی در این زمینه تشکر می‌کنم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: فعال بودن مترو در ایام تعطیل به کمک شهروندان و مسافران آمد و میزان رضایت مندی را افزایش داد.

وی با بیان اینکه در زمان جاری شدن سیلاب در لرستان نخستین شهرداری بودیم که با نیروهای زبده و تجهیزات به کمک مردم شتافتیم و ضمن همدردی با آنها امدادرسانی خوبی صورت گرفت، گفت: شهروندان اصفهانی همواره در مواقع سخت و بحران‌ها پیشتاز بوده‌اند. در جریان سیل در لرستان نیز کارکنان شهرداری اصفهان در اقدام ایثارگرانه خود پیشگام و جلودار شدند. از همه کسانی که به نمایندگی از مردم اصفهان به کمک مردم لرستان رفتند کمال تشکر را دارم.

ارسال نظر