|
کدخبر: 46720

مسعود سوهانی مدیرعامل شرکت سپید کاران مرنجاب در گفت‌وگو با گسترش‌نیوز؛

اتاق بازرگانی نیازمند افراد متخصص و صاحب نظر است

مدیرعامل شرکت سپید کاران مرنجاب گفت: اتاق بازرگانی برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی و رشد و توسعه نیازمند افراد متخصص و صاحب نظر است.

گسترش‌نیوز : پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی استان قزوین روز ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد. مسعود سوهانی مدیرعامل شرکت سپید کاران مرنجاب در گفت‌وگوی اختصاصی با گسترش نیوز اظهارکرد: برای انتخابات نیاز به افراد توانمند و آشنا به مشکلات و معضلات موجود در اتاق بازرگانی داریم که بتوانند این موانع را در شرایط فعلی کاهش دهند.

وی افزود: اتاق بازرگانی در تمام کشورها تشکلی از فعالان اقتصادی و افراد صاحب‌نظر در بخش خصوصی تشکیل شده است و به همین منظور این افراد به مشکلات و موانع کاملا اشراف دارند و به اصطلاح دردآشنا هستند بنابراین می‌توانند به حل مشکلات بخش خصوصی کمک کنند.

سوهانی ادامه داد: ما توقع درک و فهم مشکلات و کمک برای حل آنها را از مدیران سنتی و روش‌های منسوخ شده نمی‌توانیم داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت سپید کاران مرنجاب تصریح کرد: با تجربه‌ای قریب به دو دهه در زمینه تجارت بین‌الملل و هشت سال فعالیت مستمر و تخصصی در بخش کشاورزی، شیلات، صنعت دامداری و طیور امیدوارم بتوانیم با کمک یکدیگر به اقتدار و انسجام هر چه بیشتر اتاق بازرگانی با شناسایی ظرفیت‌های موجود در کشورهای مختلف مخصوصا کشورهای همسایه دست یابیم.

سوهانی در ادامه گفت: اغلب مشکلات صادر‌کنندگان به دلیل سیستم بانکی حاصل از تحریم‌ها است و نگرانی و دغدغه‌هایی که به خاطر بازگشت پول حاصل از صادرات و همچنین ارسال پول برای تهیه کالا از کشور مبدا وجود دارد.

سوهانی در پایان گفت: امیدوارم با انتخاب افراد اصلح ائتلاف «فردایی نوین» که همگی افرادی صاحب‌نظر و با تجربه در زمینه تولید و تجارت در کشور هستند، شرایطی را فراهم کنیم که اتاق در مسیر صحیح هدایت شود و رسالت خود را به نحو احسن انجام دهد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها