|
کدخبر: 32938

در پروژه های عمرانی به سهم شهروندان توجه شود

شهردارمحمدیه گفت: هر پروژه عمرانی به مرور زمان هویت شهر را می سازد و دقت در مطالعات و طراحی پروژه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که پروژه های عمرانی در معرض دید شهروندان است.

گسترش نیوز: مریم نخستین ،شهردار محمدیه گفت: به واقع پروژه‌های عمرانی همسو با نیاز شهر و شهروندان به عنوان یکی از ابزارهای لازم زمینه را برای اجرای موفق طرح های توسعه شهری فراهم می کند. بر این اساس پروژه های عمرانی از مهمترین سازه های اجتماعی یک شهر هستند و لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و توجه به آن از ملزومات مدیریت شهری به شمار می‌رود.

وی با اشاره به این موضوع که کیفیت موضوع مهمی در اجرای پروژه های عمران شهری است،افزود: توجه به این مهم موجب پیشگیری از دوباره کاری ها و همچنین کاهش هزینه های شهری می شود.

nokhostin.jpg

شهردار محمدیه ادامه داد:بهره برداری از منابع مالی کافی زمینه را برای اجرای طرح های مهم شهری فراهم می کند؛ این در حالی است که هدف از توجه به سرعت و کیفیت پروژه ها رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و اهمیت دادن به مهم ترین وظیفه شهرداری که همان خدمت رسانی است، می‌باشد.

وی تصریح کرد: بر این باورم که هر پروژه عمرانی به مرور زمان هویت شهر را می سازد و دقت در مطالعات و طراحی پروژه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که پروژه های عمرانی به عنوان یک سازه اجتماعی همواره در معرض دید شهروندان است؛در این میان رعایت مسائل زیباسازی بر مبنای خلاقیت در کنار توجه به کیفیت و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه ها باید مورد توجه مسئولان درگیر در مدیریت شهر قرار گیرد.

نخستین در پایان خاطر نشان کرد:مطمئناً در اجرای پروژه های عمرانی به دنبال رعایت مواردی همچون انجام مهندسی ارزش در طرحها از بدو مرحله مطالعاتی تا زمان بهره برداری از پروژه به منظور کاهش هزینه ها، بهبود روشها و بهینه سازی پروژه های عمرانی بوده و تــوجه به بهره برداری و نیازها و امکانات بهـره بردار در مرحله مطـالعات و طــراحی پروژه های عمرانی، بهره گیری از تیم های کارشناسی مجرب و استفاده مناسب از شیوه های مدرن و سودمند شهری متناسب با استانداردهای مطلوب را از برنامه های شاخص و در اولویت میدانیم..

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها