|
کدخبر: 91333

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره انتخاب نبی به عنوان سرپرست دبیرکلی

فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای توضیحاتی درباره حواشی به وجود آمده درباره سرپرستی دبیرکلی جدید این فدراسیون ارائه کرد.

گسترش نیوز - فدراسیون فوتبال درباره موضوعات منتشره پیرامون انتخاب سرپرست دبیرکلی فدراسیون توضیحاتی ارائه کرد:

۱. سرپرست محترم دبیرکلی فدراسیون فوتبال در روز ۲۸ اسفند ۹۸ از سمت خود در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کناره گیری کردند. به دنبال این موضوع، مجمع باشگاه پرسپولیس در مورخ ۶ فروردین ۹۹ با کناره گیری ایشان موافقت کردند.

۲. به دنبال جلسه چهارشنبه گذشته میان سرپرست محترم فدراسیون و سرپرست محترم وقت دبیرکلی با محوریت موضوع تغییر و تحولات و طرح این مساله در نشست، در جلسه روز پنجشنبه گذشته هیات رییسه در مرکز ملی فوتبال، موضوع به اطلاع اعضا رسید و به رغم اینکه انتخاب سرپرست از اختیارات رییس است اما تشریفات موردنظر در این باره طی شد.

۳. در ماده ۳۴ بند ۳ درباره نشست‌های هیات رییسه به این موضوع اشاره شده که برگزاری جلسات حداکثر تا ۷ روز قبل به اعضا اعلام شود که با توجه به استفاده از قید حداکثر و اینکه موضوع برگزاری جلسه در زمان کمتری هم‌ می‌تواند به استحضار اعضا برسد، هماهنگی لازم پس از جلسه روز چهارشنبه سرپرست فدراسیون و سرپرست دبیرکلی وقت برای برگزاری جلسه هیات رییسه انجام گرفت.

۴. فدراسیون فوتبال با تاکید بر ضرورت رعایت مفاد اساس‌نامه تصریح دارد به رغم اینکه اختیار نصب سرپرست برعهده ریاست ‌محترم است و در دوره های قبلی گزینش سرپرست دبیرکلی هم همین فرآیند طی شده اما با توجه به اهمیت موضوع پس از جلسه چهارشنبه گذشته میان سرپرست فدراسیون و سرپرست وقت دبیرکلی، مراتب تغییرات و گزینش سرپرست دبیرکلی جدید به استحضار اعضا رسید و با اکثریت آرا روند تغییرات به انجام رسید.

۵. متاسفانه در ادامه روند تخریب و بی تقوایی، شایعه دیگری هم در برخی محافل مطرح شده که امروز جلسه هیات رییسه فدراسیون برگزار شده که کذب بوده و هیچ جلسه ای برپا نشده است. در کذب بودن این ادعا، عدم حضور حداقل دو عضو هیات رییسه در خارج از تهران و حضور آنان در شهرهای خود است که امضای آنها در جلسه هیات رییسه قبلی در باب تغییرات موجود است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر