|
کدخبر: 91203

خبر بد برای فوتبالیست‌ها!

باتوجه به شیوع کرونا در جهان کنفدراسیون فوتبال آسیا با همکاری فیفا به دنبال کم کردن حقوق بازیکنان و مربیان تیم‌هاست.

گسترش‌نیوز: شیوع ویروس کرونا در کشورهای آسیایی باعث شد تا نه تنها لیگ‌های داخلی بلکه لیگ قهرمانان آسیا هم به تعویق افتد.

با توجه به تعطیلی فوتبال، باشگاه‌ها در آسیا این روزها هیچ گونه درآمدزایی ندارند این درحالی است که بعضی از آن‌ها باید رقم‌های سنگینی را به بازیکنان به ویژه خریدهای خارجی خود پرداخت کنند و این باعث شده است تا فشار زیادی را تحمل کنند.

باشگاه‌های شرق آسیا در روزهای که فوتبال تعطیل است در نامه‌ای که به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشتند، کاهش حقوق بازیکنان و کادر فنی خود را خواستار شدند.

قرار است که کنفدراسیون فوتبال آسیا نشستی را به صورت ویدئویی با فیفا برگزار کند و در آن کاهش حقوق بازیکنان را در روزهای که لیگ‌ها و لیگ قهرمانان آسیا تعطیل است بررسی کنند و به احتمال خیلی زیاد دستمزد بازیکنان تا آغاز مجدد بازی‌ها کم شود.

روزنامه الوطن نوشت که AFC قصد دارد حقوق بازیکنان و مربیان را در ماه‌های مارس، آوریل و می به میزان ۲۵ درصد برای غرب آسیا و حقوق ماه‌های فوریه، مارس و آوریل را برای باشگاه‌های شرق آسیا به همین میزان کاهش دهد.

در اروپا بعضی از باشگاه‌ها خودشان بدون اجازه فیفا و یوفا اقدام به کم کردن دستمزد بازیکنان گرفتند که در آسیا ظاهرا باشگاه‌ها منتظر نشست AFC هستند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها