|
کدخبر: 89662

زمان برگزاری لیگ ملت‌ها تغییر کرد

فدراسیون جهانی والیبال، زمان برگزاری لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۰ را تغییر داد و آن را به بعد بازی‌های المپیک موکول کرد.

گسترش نیوز، پیش از این قرار بود مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال مردان، از دوم خرداد تا یکم تیر ماه سال ۹۹ برگزار شود و رقابت‌های گروه زنان نیز از ۳۰ اردیبهشت تا ۲۹ خرداد سال آینده پیگیری شود.

valibal1.jpeg

فدراسیون جهانی والیبال در سایت خود اعلام کرد که بازی‌های لیگ ملت‌های والیبال، به بعد از المپیک توکیو موکول می‌شود. این فدراسیون تاکید کرده است که شیوع و گسترش ویروس کرونا را لحظه به لحظه رصد می‌کند و با مشورت نمایندگان فدراسیون جهانی و روسای فدراسیون ملی، تصمیم به تعویق این مسابقات گرفته است تا از رفاه و سلامت خانواده بزرگ والیبال حمایت کند، زیرا سلامت و رفاه بازیکنان، مربیان و عوامل اجرایی، بالاترین اولویت فدراسیون جهانی است. فدراسیون جهانی والیبال در ادامه تاکید می‌کند که تصمیم به تعویق لیگ ملت‌ها، تضمین می‌کند که ورزشکاران بتوانند روی بدنسازی و مراقبت از سلامت خود، بیشتر تمرکز کنند و با توجه به تعطیلی برخی لیگ‌های ملی کشورها، آنها موفق به ادامه آن مسابقات شوند. البته FIVB با خوش‌بینی به آینده نگاه می‌کند تا با هماهنگی فدراسیون‌های ملی و مسئولان برگزاری، تاریخ مناسبی را برای برگزاری لیگ ملت‌ها بعد از بازی‌های المپیک، مشخص کند. فدراسیون جهانی والیبال در پایان یادآوری کرده است که بررسی هر رویداد را به صورت مجزا ادامه خواهد داد و در همکاری با مسئولان اجرایی این رویدادها، اگر تصمیم جدیدی گرفته شود سریعاً به اطلاع همگان برساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها