|
کدخبر: 89359

تکذیب استعفای مدیرعامل آبی‌ها

شایعه استعفای علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در یکی دو روز اخیر بارها و بارها مطرح شد اما رئیس هیات مدیره باشگاه به طور رسمی این خبر را تکذیب کرد.

گسترش نیوز: خلیل زاده در این باره می‌گوید: « علی فتح الله زاده سرماخوردگی شدید داشت اما کرونا ندارد. ۱۰-۲۰ روز پیش هم همین شایعه را در مورد من مطرح کرده بودند و چند روز پیش هم گفتند وزیر ورزش کرونا گرفته است. این روزها هر کسی سرما می‌خورد می‌گویند او کرونا دارد اما فتح‌الله‌زاده انصافاً مریضی سختی داشت و امیدوارم فقط بستری نشده باشد چون واقعا در جلسه روز دوشنبه با وجود آنکه حالش مساعد نبود شرکت کرد.حقیقتاً فشارهایی را که در این چند روز مدیریت باشگاه تحمل کرده بسیار سنگین است. مشکلات مالی و اتفاقاتی که پیرامون ویروس کرونا در جامعه به وجود آمده همه را تحت تأثیر قرار داده است. قبول دارم که مشکلات زیادی در بحث مطالبات بازیکنان خارجی داریم اما در حال مصالحه با این نفرات هستیم و تصمیم داریم یا از آنها زمان بگیریم یا مطالبات‌شان را پرداخت کنیم. فتح‌الله‌زاده درحال‌حاضر اختیار امور باشگاه را در اختیار دارد و این مسائل را پیگیری می‌کند. از ۲-۳ روز دیگر هم ان‌شاءالله تمرینات شروع می‌شود و کارها رفته رفته روی غلتک می‌افتد.»

شایعه استعفای علی فتح الله زاده درست در روزهایی مطرح شد که محمد حسن انصاری فرد - مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خاطر تصمیم هیات مدیره مبنی بر برکناری حسین قدوسی (مدیر روابط عمومی) از سمت خود استعفاء کرد.

منبع: افکار نیوز

ارسال نظر