|
کدخبر: 89152

استقلال به دنبال جذب ۲ ستاره

باشگاه استقلال به دنبال جذب دوستاره در نقل و انتقلات تابستانی است.

گسترش نیوز : شایعه شده که استقلالی‌ها برای فصل آینده به دنبال برگرداندن آیاندا پاتوسی هستند. اگر این اتفاق رخ دهد دست کم جدایی یکی از ۳ بازیکن خارجی که هر ۳ سهمیه غیر آسیایی را پر کرده اند حتمی خواهدبود. شایعه دیگر این است که آبی ها به دنبال خرید جلال الدین ماشاریپوف هستند که خریداین ستاره فوتبال ازبکستان هرچند کاری به سهمیه غیر آسیایی آبی ها ندارد اما از آنجا که او خرید نسبتا گرانی است و توان مالی و دلاری آبی ها هم بسیار محدود، بازهم احتمال جدایی یکی دونفر از خارجی ها قطعی به نظر می رسد.

شاید مدل دلخواه هواداران ماندن شیخ دیاباته و میلیچ و اضافه شدن پاتوسی و ماشاریپوف باشد اما بعید است مدیران استقلال در این شرایط بد اقتصادی توان این کار را داشته باشند. مگر اینکه تا تابستان سال آینده دریچه تازه مالی به روی کشور و فوتبال ایران باز شود که استقلال هم بدهی های خارجی اش را بدهد و هم ستاره های با کیفیت خارجی را نگه دارد و جذب کند.

به هرحال یکی از دغدغه های استقلالی ها در کنار سرنوشت امثال مهدی قائدی و ارسلان مطهری و علی کریمی و روزبه چشمی، ماندن ستاره ای چون شیخ دیاباته یا خرید خارجی هایی چون ماشاریپوف و پاتوسی است. به خصوص که همیشه در بحث نقل و انتقالات توقع ها از علی فتح الله زاده بالا است!

منبع: مشرق

ارسال نظر