|
کدخبر: 88481

خرید جدید استقلالی‌ها مشخص شد

در نشستی که میان علی فتح الله و فرهاد مجیدی برگزار شد سرپرست باشگاه استقلال با شنیدن درخواست‌های سرمربی تیم برای تقویت در برخی پست‌ها اعلام آمادگی کرد تا سهمیه آسیایی و بازیکن آزاد را مورد استفاده قرار داده و بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد.

گسترش‌نیوز: در نشستی که میان فتح الله زاده سرپرست مدیرعاملی جدید باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی سرمربی این تیم برگزار شد طرفین روی خرید یک بازیکن برای تقویت تیم به جمع بندی نهایی رسیدند که می‌تواند نخستین بمب فتح الله زاده در دوره جدید مدیریتی‌اش باشد.

جلال‌الدین ماشاریپوف وینگر چپ پای ازبکستانی گزینه موردنظر استقلالی‌ها برای سهمیه آسیایی است.

استقلال در حالی وارد دور برگشت لیگ برتر و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ شد که هنوز می‌توانست از یک سهمیه آسیایی در فهرست خارجی‌های خود همین طور یک سهمیه بازیکن آزاد برای تقویت فهرست نفرات خود بهره ببرد.

در نشستی که میان علی فتح ا.. زاده و فرهاد مجیدی برگزار شد سرپرست باشگاه استقلال با شنیدن درخواست‌های سرمربی تیم برای تقویت در برخی پست‌ها اعلام آمادگی کرد تا سهمیه آسیایی و بازیکن آزاد را مورد استفاده قرار داده و بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد.

از همین رو فتح الله زاده که در دوره‌های مختلف مدیریتی‌اش همیشه با انفجار بمب‌های نقل و انتقالاتی‌اش در بین هواداران استقلال به محبوبیت ویژه‌ای دست پیدا کرده است قصد دارد در روزهای پایانی سال با جذب بازیکنی از آسیا فهرست خارجی‌های استقلال را براساس نیاز فرهاد تکمیل کند، سهمیه‌ای که از مدت‌ها قبل یک بازیکن آینده دار ازبک برای پرکردن آن نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته و اتفاقا نمایش‌های خوبی نیز به همراه باشگاه پاختاکور در این فصل از ACL داشته است.

جلال‌الدین ماشاریپوف وینگر چپ پای ازبکستانی که از سه فصل قبل و دوران مربیگری علیرضا منصوریان وقتی تازه در فوتبال این کشور آسیای میانه برای خود نامی دست و پا کرده بود به عنوان یکی از اهداف خارجی استقلال نامش برسر زبان‌ها افتاد، جدی‌ترین گزینه برای تکمیل فهرست آبی‌ها برای ادامه فصل و لیگ قهرمانان محسوب می‌شود اما جذب او به این سادگی نیز نیست چون قراردادی طولانی مدت با پاختاکور تاشکند دارد.

نکته جالب در خصوص جلال‌الدین ماشاریپوف این که به تازگی نام او در بین ۵ ستاره این فصل لیگ قهرمانان قرار گرفته و کارشناسان‌ای اف سی و کمیته برگزاری ACL از او در کنار نفراتی همچون آندرس اینیستا، بافتیمبی گومیس و … به عنوان شانس اصلی انتخاب به عنوان ستاره مرحله گروهی نام برده‌اند که همین امر ارزش او در بازارهای بین‌المللی را بالا برده است.

پیش از این پارس فوتبال پیش‌بینی کرده بود که این ستاره گزینه خرید استقلالی‌ها باشد.

منبع: پارس فوتبال دات کام

ارسال نظر