|
کدخبر: 86235

آخرین خبرها از بازگشت دیاباته به استقلال

مهاجم اهل مالی استقلالی‌ها با وجود بازگشت به تهران بعید است در سه بازی آتی این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به میادین بازگردد.

گسترش نیوز: همان طور که اعلام شده بود شیخ دیاباته شب گذشته به تهران بازگشت تا با حضور این ستاره سیه چرده و تنومند نگرانی‌ها از بابت تکرار اتفاقاتی که یکی دو ماه قبل رخ داد، از بین برود.

شیخ اما در حالی بازگشت که امیدها برای حضور دوباره او در ترکیب تیم کمرنگ تر از همیشه بود چون بنا به اعلام کادرپزشکی استقلال این بازیکن همچنان باید روند درمانی خود را ادامه بدهد و بعید است زودتر از آن چه پیش‌بینی شده است، بتواند در ترکیب شاگردان فرهاد مجیدی به میدان برود.

برحسب آخرین گمانه زنی‌ها شیخ دیاباته قطعا بازی با ذوب آهن و گل گهر سیرجان در هفته‌های بیستم و بیست و یکم را از دست خواهد داد ضمن این که بازی هفته سوم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده در ابوظبی نیز به فهرست بلندبالای غیبت‌های گلزن اهل مالی اضافه می‌شود. اما با این شرایط کادر فنی استقلال امیدوار است از اواسط اسفندماه و از بازی با سایپا شیخ را در اختیار داشته باشد.

استقلال روز شانزدهم اسفند میزبان سایپا در ورزشگاه آزادی خواهد بود و به نظر می‌رسد در این روز دیاباته استارت خود برای رسیدن به صدر جدول گلزنان و آقای گلی را بزند، اتفاقی که می‌تواند برای فرهاد و طرفداران هم نوید پایانی خوش بر یک سال پر فراز و نشیب باشد.

منبع: جام‌نیوز

ارسال نظر