|
کدخبر: 85348

توصیه پیشکسوت پرسپولیس به یحیی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم اگر با یک هافبک دفاعی بازی کند توانایی بیشتری در فاز هجومی خواهد داشت.

گسترش‌نیوز: علیرضا محمد پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس مقابل الشارجه امارات به خبرنگار گفت: پرسپولیس در بازی مقابل الدحیل روی یک غفلت گل خورد و بعد از آن هم نتوانست نتیجه را جبران کند. پرسپولیس باید با یک هافبک دفاعی بازی کند چراکه در خط هجومی خود بازیکنان بسیار خوبی دارد و بی‌تردید می‌تواند برای هر خط دفاعی در آسیا مشکل ایجاد کند.

مدافع سابق پرسپولیس در ادامه افزود: پرسپولیس مانند شیر زخم خورده است که در بازی با الشارجه باید انتقام بازی قبل را نیز بگیرد. شک ندارم پرسپولیس تیم اماراتی را در خانه‌اش خواهد برد. من خودم مقابل الشارجه بازی کرده‌ام و این تیم در حدی نیست که بخواهد برای پرسپولیس دردسر ایجاد کند. البته بازیکنان هم نباید در آسیا تیمی را دست کم بگیرند.

علیرضا محمد در پایان خاطرنشان کرد: استوکس و اوساگونا اگر با تیم هماهنگ شوند می‌توانند بازیکنان بسیار تاثیرگذاری باشند. به ویژه استوکس نشان داده دارای کلاس بالاتری است و در آینده از او بیشتر خواهیم شنید. با یک هافبک دفاعی بازی کنیم بهتر است به این دلیل که امیری، ترابی و عالیشاه در مصاف‌های یک به یک به راحتی از رقیب عبور می‌کنند و می‌توانند در بازی تعیین‌کننده باشند. پرسپولیس توانایی شکست حریف را در خانه دارد و انشاالله که سه‌شنبه بتواند دل هواداران را شاد کند.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر